Gå til innhold

Anbefalte innlegg

WOW! Tusen takk for reisebrev og bilder!

 

Ble veldig lysten på å bestille en tur dit. Island skal settes på lista nå. :D

 

Ser jo ut som en annen planet, og liker steder med "litt vær" og hvaler har jeg en lidenskap for så island må det bli en gang :D

 

Takk for nyttige tips også, roadtrips er bare digg :D. Men hvis det er så mørkt det blir der, så hadde jg likt å ha kjørt mye om natta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til begge over :) 

 

Tok lengre tid enn jeg trodde, å skrive reisebrev. Gikk nesten en hel arbeidsdag med filtrering, sletting og redigering. Så vil ikke bimmers laste opp mer enn 10 bilder av gangen, så det hadde blitt et mareritt å ta litt og litt og holde system på. Måtte derfor laste alt opp til photobucket og sette inn ett og ett bilde, samt kommentere dem :P 

 

Det blir en ny tur i August, men vet ikke hvor enda. Samme type tur, sightseeing, landskap og landemerker :P Bare over flere dager. Har sett for oss steder som England, Wales, Skottland og Irland. Men det kan også bli aktuelt med jungelen på Asorene, utenfor Portugal, eller unesco-steder i øst- og søreuropa. Hehe. 

Har veldig lyst å se Stonehenge og den typen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Island er veldig gøy. Har vært der 1 uke for noen år siden og det ga mersmak. Offroad på tomme områder var fantastisk til tross jeg ikke kjørte selv.

 

Kan anbefale fjellområdene mellom Frankrike og Spania ved Andorra. Vanvittig mye spennende å oppdage, svææære huler og masse spennende slott på fjelltopper.

Husker det ene slottet vanvittig godt, det sto på toppen av et kjempehøyt, tynt fjell som gikk rett ned på alle sider. Var kanskje 200kvm med plass der oppe og slottet tok hele plassen :) Kan se om jeg får rotet fram bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som spennende steder :)

 

Forresten! Dekkene ble bestilt for halvannen uke siden og er forventet på døren 2. juni. 

Håper min far får brukt kontaktene sine over helgen, slik at jeg får de kjapt omlagt. Han er i Hellas nå, så fikk ikke avtalt noe før han kommer hjem. 

Har litt flere handler på gang, som står stille fordi jeg trenger tillatelse av jobben hans til å bruke verkstedet deres. Haha. 

 

Purret også på lakkereren i går, så håper de får fingen ut. Ba hvert fall om å få en dato :) Nærmer seg kjapt en ferdig 2015 look, og 2016 looken er allerede begynt å vurderes og handles inn til :P

 

Holder på å vokse nye felgene nå. Legger ut noen bilder av resultatet, senere :P SV Autobahn, igjen. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet å handle inn, ja! :P Det prosjektet blir tatt under vinterlagringen.

Dekk ble forresten Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, i 225/35-19 og 255/30-19. Felgene var 8,5" og 9,5" ET35. Skal liksom komme i morgen :) (edit: dekkonline ringte og sa de var forsinket tidligere, at de ikke hadde helt oversikt over hvor de befant seg, men de skulle liksom være sendt :P Fikk feil sporing, så sendte e-post. Kommer kanskje i morgen. Har jeg ikke hørt noe innen fredag, måtte jeg ringe igjen)

Kommer nok en del bilder, men mister litt motivasjonen for det, når man vet det kommer ny bakluke og felger :P Så har det vært stygt vær de siste ukene.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det 2 måneder siden CSL luken ble levert til lakk. For 3 uker siden ble jeg lovet levering ila uken. Uken gikk og de tok ikke kontakt. Purret igjen og ble lovet ferdig til neste fredagen. Fredagen gikk og hørte ingenting. Purret igjen forrige helg og ble lovet ferdig til fredag, i dag. Denne gangen tok jeg kontakt på formiddagen og spurte om de kom til å holde avtalen denne gangen. De håpet den skulle bli klar mot slutten av arbeidsdagen og skulle ringe meg når den var ferdig. Ingen ringte denne gangen heller. Begynner å bli vel irritert. Anbefaler ikke kokstad lakkering og bilpleie! Brukte ca samme tid på fanger og panser også, og hver gang skulle de liksom tas uken etter levering.

Hvis noen kan anbefale et annet sted for de neste jobbene, så sier jeg takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en service... Hadde nok også bare henta den og levert den inn et annet sted.
Hadde det bare vert her i området, så hadde jeg hatt anbefalinger med en gang :P Da hadde du hatt luka tilbake om 2-3 dager ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i hvert fall ikke tilbake dit :P 

 

Min onkel har visst en kjenning som driver et stort lakkverksted i Bergen, så tror han skal få ta seg av bakskjermene, når jeg har shavet og fjernet rusten bue :P 

Så gjenstår originale M3 speil, nye forskjermer og dekslene under frontlykter. Tar sikkert bakfanger og diffuser også. Muuuligens dørene. Nærmer seg hellakkering. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Da er det bare å lukke øynene nå!

 

Original CSL luke montert :)  Felgene kom på forrige helg, forresten. Må få tatt noen skikkelige bilder snart. 

 

Må bare klare å stappe skiltlysene skikkelig i og koble ferdig kontaktene til disse. 

Og BMW emblemet, så klart. 

 

post-49688-0-47542200-1434553840_thumb.j

 

post-49688-0-35121600-1434553841_thumb.j

 

PS, ignorer hjulbuen :P

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ligger en del støv fra lakkverkstedet i alle kriker og kroker/linjer, så linjene så litt rar ut på de bildene :P

 

Det er også veldig rart å ikke kunne se felgene bakfra, lenger. Hehe. Ser bare dekk (Siden jeg ikke har dekkstrekk lenger.)

De er ikke "in your face," som varrstoen, disse her, men de vokser stadig på meg. Er også veldig fornøyd med dekkene :) Veldig bra grep, stabilitet og forutsigbarhet osv. Støyer mindre og henger godt i svingene. Kan trygt anbefale Eagle F1 Asymmetric 2!

 

Har fått på BMW emblemet nå. Gidder ikke styre med kabler i regnvær, så skiltlys får bare dingle i noen dager.  

 

Uansett, her er et par bilder til (og ikke snapchat-bilder, denne gangen, bare dårlig speilrefleks :P) Kommer flere og bedre når det blir fint vær :)

IMG_2045_zpspkqe0apw.thumb.JPG.a439fb5ecb38fc22321bf7cb08af76db.JPG

IMG_2034_zps7zkzgniq.thumb.JPG.69cb19c1cf5bb670b709afe539086720.JPG

IMG_2039_zpskwcyek85.thumb.JPG.ec685adc25eb6ce2bce5ecabb3553356.JPG

IMG_2041_zpsqdfhtupl.thumb.JPG.bff97ef354d6fadc1e83e3fbbd15729a.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...