Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for det! Slet litt med å få tak i dem og fant egentlig bare rattdeksel i nettbutikkene, men den ene sjappen kunne bestille alle de andre delene også. De koster litt, men velger å tro at de skiller seg litt ut :) Skummelt å bare bytte farge. Vet jo ikke om det ser bra ut før man har prøvd. Haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Rattet kom originalt med bilen (m-sport), dekselet på rattet, kommer fra en hvilken som helst BMW deleforhandler.

Spilleren kjøpte jeg av j&tdistributing. Finner sjappen lett på google.

Men du finner alt på ebay også :P

@Roger: Hyggelig :)

,

Ikke så mye til oppdatering, men panser og fanger blir levert til lakkering i dag. Blir vel liggende der i ukesvis. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du selge det gamle rattdekselet ditt til meg billig? [emoji12] evnt alle black cube listene? Jeg hadde sikkert byttet med deg om jeg hadde visst at du ville ha disse som du hat kjøpt nye.. Samme som sitter i min bil. Forøvrig noe slitt mine også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rattdekselet gikk til han jeg kjøpte panseret av, dessverre.

Jeg kjøpte et brukt og strøkent sett med Titan Shadow på ebay, men de viste seg å ha litt merker etter lagring, så da kjøpte jeg helt nye. Må være strøkent når jeg først skal bytte det ut :)

Har alu black cube lister for dashen, men de mangler noen pins og er knekt der man fester pins, i tillegg til masse skrammer og hvite riper. Det er vel ikke interessant? Hehe.

Edit: Da er vi i gang :)

post-49688-0-70801000-1424263645_thumb.j

De sa de ikke fikk tid til å lakkere denne uken, så regner med det er klart om 4-6 uker. Haha. Har ikke noe erfaring med de, altså, men slikt er jo vanlig :P

Det kom på 7K inkl. Mva. for de som lurer :P

Da snakker vi carbonschwarz panser, litt retting og om til topasblau, pluss lakk av støtfanger. Prutet fra 10,5K (min far likte ikke prisen jeg fikk og hjalp litt) hehehe.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Lite som skjer her. Venter fortsatt på tilbakemelding på at lakkering er ferdig. Må vel purre snart. De begynner vel ikke på det før man har klaget et par ganger. Haha.

Ellers har jeg litt merkelige el.problemer for tiden, men det er mest sannsynlig låsekassen i førerdør som må byttes.

Har avtalt handel med en på forumet, så må få kommet meg å hentet delene snart.

Jeg har også lagt inn skambud på en E39, siden jeg kjedet meg litt i dag. Den så trist og sliten ut, så jeg vil redde den og gi den et verdig liv.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Venter fortsatt på panser og fanger, som er til lakkering :(

 

Fremover prioriterer jeg rust på ene hjulbuen, rustboble under bakluke og kanskje nye forskjermer, etter hvert. 

Felgene har også blitt veldig stygge inni kantene (korrosjon eller klarlakkslipp) Det gjelder store deler av kantene, på alle felgene, så disse må jeg få restaurert i/til sommer. Kjedelig når de bare er kjørt på noen måneder og har vært skånsomt behandlet med SV autobahn osv. Sånn er det når man ikke kjøper originale felger :P Tenkte å sende de til micropaint Kokstad, eller noe i den duren. 

 

Ellers har bilen blitt (delvis) tatt ut av vinterlagring og fått seg en liten shining. Gleder meg til ny look, nylakkerte deler og detailing :)

 

Her er hvert fall noen etterlengtede bilder, fra i dag: 

 

post-49688-0-35945100-1426953123_thumb.j

 

post-49688-0-55155100-1426953117_thumb.j

 

post-49688-0-24925400-1426953121_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...