Thundercoil Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Nei, den er manuell Uaktuelt med noe annet! Haha. Automat og soltak er dealbreaker, så den har ingen av disse. Er litt sær på kriteriene mine. Glemte også å nevne m-sport understell Jeg hadde en blå E39 520i for 5-6 år siden, men tror ikke jeg la ut bilder her. Hadde den i 2 mnd og kjørte den bare et par turer før den røk. Var stygg og sliten, med hullete stoffseter osv Så jeg antar at du blander meg med en annen. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Det skjønner jeg! Jeg ville ha en med manuell selv, men den bilen jeg har med det utstyret finnes ikke uten den trøtte latmannskassa Så nå blir det nok å selge den en gang snart, kjøpe noe annet med diesel og manuell!Husker en som hadde en blå, med skinn og to enderør i mørkeblå, men husker ikke hvem det var. Da var det ikke deg vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Nei, det høres ikke ut som den jeg hadde Kanskje Lasse Ellingsen du tenker på? Bygget om til 528i han, så solgte han og kjøpte seg en blå facelift Z4 Coupe 3.0Si. Den har han enda. Vi vokste opp i samme nabolag, så jeg postet en del i trådene hans. Brukernavnet var vel LasseEllingsen Ja, det er IKKE lett å finne noe perfekt, eller ikke en gang tilnærmet perfekt. Med denne E39en stemmer det aller meste, og det er sjeldent. Derfor jeg bandt meg til salg med en gang og er engstelig for å gå glipp av den. Haha. Det hadde blitt en sorgens dag Så akkurat nå, kan ikke tiden gå fort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Synd å måtte se denne forlate deg Kan ikke få påpekt det nok! Men det blir vel kult med E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 (endret) Kan skrive under på at det er synd å se den forlate deg Her tusler ny eier og lillebror avgårde med den:Men alt i alt så var de veldig hyggelige folk og magefølelsen hadde ikke noe å tilføye, i motsetning til et par andre jeg sendte vekk, tidligere Tror den vil gi ny eier mye glede i mange år, dersom han velger å beholde den en stund Nå er det bare å vente på utbetalingen! Hadde lyst å hente E39en til helgen, men vet ikke hvor lang tid dette pleier å ta. Endret Oktober 2, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Kondolerer! Gleder meg som en unge til E39-tråd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Takk det samme, du! Så du også fikk solgt Blir vel kjekt for deg å komme tilbake til E39. Satser på jeg blir fornøyd selv, selv om det "bare" er en 523i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 30, 2015 Share Skrevet September 30, 2015 Absolutt! E39 er utrolig flotte biler, trives godt på det territoriet. Tror 523 kan bli bra, jeg! Nå har jo du litt høyere standarder på ytelse enn meg, men jeg var ganske fornøyd med kraftmengden selv i 520iA når det kom til hverdagslig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Oktober 1, 2015 Share Skrevet Oktober 1, 2015 Denne ble akkuratt sett av meg i dokka, ca 4-5 mil fra lillehammer aldri sett den live før, utrolig flott bil! Så ut som han var forsiktig med den, gikk ihvertfall ikke fort gjennom og ut av rundkjøringen Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2015 (endret) Stemmer nok det! Han bor i Dokka, Oppland.Sa han kjørte litt rundt med sønnen i barnesete, i dag Virker til å være veldig fornøyd!Forresten, ser ut som det blir henting av E39 på lørdag Edit: Da er flybillett bestilt for lørdag, i morgen Holder på å fikse kontrakt og omregistrering nå, pengene fra 330en er på konto osv, så nå er det bare å bestille forsikring og hente den. Jippii. Alltid gøy med ny bil Endret Oktober 2, 2015 av Thundercoil -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2015 (endret) . Endret Oktober 5, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Legger denne her, jeg, i tilfelle du ikke har sett den http://www.bimmers.no/topic/802444-min-e-46-330ci-kompressor-ess-ts1/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Takker! Så den i går og ga ham en "like" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå