Mexos Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Er sikkert ikke bare jeg som er overrasket over dette. Nå kommer det ny BMW forhandler i Trondheim etterhvert. http://naeringslivsavisa.no/2013/04/19/ ... orhandler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Nå er ikke akkurat jeg fra dette området, men hva er grunnen til at slikt skjer? Er det BMW Norge som normalt er misfornøyde med forhandleren, eller går det på andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Rart når det går så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Skal si det popper opp Porsche forhandlere i landet her, nærmer seg vel snart 10 offisielle Porsche Senter her på berget nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ja ja, da må jeg finne meg en anne forhandler og verksted, det tar tid å bygge opp tillit. Trist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Jeg har ihvertfall vært en god kunde der så lenge jeg har kjørt BMW, det samme har familien min. Faren min kjøpte faktisk bil hos de senest i dag, så jeg synes det er litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Er mest spent på Verksteddriften fremover om de kutter alle bånd til BMW med øyeblikkelig virkning og vi kundene står uten tilbud. Jeg har time hos de i mai og lurer da på om jeg må finne en annen plass å ta servise. Regner med at Marskinagentur (OPEL) blir ikke god på BMW over natta, ja-ja da har vi amatør mekanikkere fremover i tid. Dette er ikke bra BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Sulland kom inn og overtok fra Killi på Lillehammer tilsvarende i 2006. Killi kjører fortsatt for fullt på BMW på verkstedet, men har ikke investert i nytt diagnoseutstyr etc så fases gradvis ut. Og nå har Sulland også kjøpt Killi etterpå så nå heter snart alle byens bilforhandlere Sulland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Alt blir mer og mer samlet i kjeder. Nå er det vel Bilia, Sulland og Bavaria som stort sett har bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Er det noen som kjenner til om man "må" ha bilen på et merkeverksted for å ta service/bytte olje? Bare i "bang" i Standveien auto og få det gjort på et lokalt verksted som har meget god renome (de har bl.a. Peugeot). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rønning Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Er mest spent på Verksteddriften fremover om de kutter alle bånd til BMW med øyeblikkelig virkning og vi kundene står uten tilbud. Jeg har time hos de i mai og lurer da på om jeg må finne en annen plass å ta servise. Regner med at Marskinagentur (OPEL) blir ikke god på BMW over natta, ja-ja da har vi amatør mekanikkere fremover i tid. Dette er ikke bra BMW... Nå blir det jo ikke totalt slutt med bmw på strandveien på dagen, de fortsetter med deler/garantirep/delesalg, så er igrunn bare nybilsalget som forsvinner. Som regel ved slike endringer vil jo en del mekanikere/teknikere bli med over til i dette tilfellet sullandgruppen og da har jo de en grei kunnskap allerede fra starten av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Ja det har du sikkert rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Dobbeltpost. viewtopic.php?f=9&t=257936 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Det er vel strengt tatt den andre som er dobbelposten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Er det noen som kjenner til om man "må" ha bilen på et merkeverksted for å ta service/bytte olje? Bare i "bang" i Standveien auto og få det gjort på et lokalt verksted som har meget god renome (de har bl.a. Peugeot). Du kan ta service på hvilket verksted du vil, men når bilen passerer 5 år er det ikke like lett å få goodwill som hvis den har alle servicer på merkeforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå