Gå til innhold

Bmw scanner 1.4.0 problemer


kenitos
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Jeg kjører windows 8 på min bærbare, og får ikke dette til å fungere... Jeg har fått lagt inn drivere som nevnt, men pc'n ytrer noe om at den ikke kjenner igjen usb-enheten, og pc'n får ikke kontakt med scanneren...  Legger ved et bilde over feilmeldingen jeg får.... Noen som vet? Har prøvd å lete opp og ned på fora, men ingen som ser ut til å ha det samme problemet som meg på dette.... Noen nevner usb-kabelen fra pc til scanneren, men vet ikke jeg.... :/ Utroooolig irriterende...

 

post-46420-0-72749400-1403020937_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sliter med å få installert driver som Thundercoil sikter til. Har prøvd i flere timer uten hell. Er det jeg som er idiot eller? Når man skal installere driver'n skal man gjøre det før man trykker oppdater driver eller har det ingenting å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på igjen her... Da har jeg gått til anskaffelse av en ny (gammel) bærbar, med windows xp...

Har lagt inn programmet og alt så flott ut, koblet i scanneren, og eneste jeg får opp på skjermen er: HARDWARE ERROR ..... !?!?!?!? WTF???

 

Er de scannerene man kjøper på ebay virkelig så dårlig...????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få installert driver som Thundercoil sikter til. Har prøvd i flere timer uten hell. Er det jeg som er idiot eller? Når man skal installere driver'n skal man gjøre det før man trykker oppdater driver eller har det ingenting å si. 

 

Har fått programmet opp å gå nå. Men nå får jeg bare kontakt med DME'en ingen andre moduler. Feil på scanneren eller?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører windows 8 på min bærbare, og får ikke dette til å fungere... Jeg har fått lagt inn drivere som nevnt, men pc'n ytrer noe om at den ikke kjenner igjen usb-enheten, og pc'n får ikke kontakt med scanneren...  Legger ved et bilde over feilmeldingen jeg får.... Noen som vet? Har prøvd å lete opp og ned på fora, men ingen som ser ut til å ha det samme problemet som meg på dette.... Noen nevner usb-kabelen fra pc til scanneren, men vet ikke jeg.... :/ Utroooolig irriterende...

 

attachicon.gifbmwscan.jpg

hvordan fikk du windows 8 til å finne ftdi filen ? får bare opp Microsoft å WinUSB-enheter :Ssykt irriterende dette her... takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fikk du windows 8 til å finne ftdi filen ? får bare opp Microsoft å WinUSB-enheter :Ssykt irriterende dette her... takker for svar

 

Les denne tråden, funker sikkert på win8 også :)

 

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=942966

 

Der er filen dei snakker om i tråden

http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%20v2.10.00%20WHQL%20Certified.exe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...