Lars-Nord Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Kolonekjøring Måkebilen. Min bil 14 stemmer. Takk. Dårlig fartsbilde av en fet Alpina. Bra fartsbilde av en fet Alpina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Flott bil du har, Lars-nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Flott bil du har, Lars-nord Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Mye å tøft å se på der! Kunne godt ha tenkt meg å tatt turen, men ble jobbhelg. Er relativt langt og kjøre også, men hadde vært utrolig gøy fordi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 https://www.facebook.com/media/set/?set ... 942&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 F@en i he|v3te at jeg ikke fikk tid til dette i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 F@en i he|v3te at jeg ikke fikk tid til dette i dag!! hahahahhahah, mange som burde angre på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Noen her som har bilder av E90'n min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Veldig flott treff med mange fine biler og hyggelige folk! Må skje oftere framover med sånne treff som Cars and Coffee. Fikk tatt noen bilder fra kolonnekjøring, utstilling og hjemreise. Neste meet blir bmw ccn vallahovin, Oslo 4 mai.. Pøs på med flere bilder folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Bra oppmøte og masse fint å se på! Dette lover bra for sesongen Kan vel trygt si at det var BMW som dominerte p-plassen idag, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Her er Svidd Gummi sine bilder fra Cars & Coffee nesten 400 bilder! https://www.facebook.com/media/set/?set ... 064&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 ser ut som om det var et bra opmøte på dette treffe, det var mye gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Faen altså, passa ikke i fjor og i år hadde jeg ikke lapp... NESTE år skal jeg være med!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 her kommer noen flere bilder fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Liker bildene dine matsi Du bør skaffe deg photobucket konto og laste opp der isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå