Djwik Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Ja blir ikke store updaten men blir en liten en Har fått litt deler til tdsen for 1 ukes tid siden Har jo ikke fått begynt på den enda da verksted har blitt snekker verksted Da han jeg leier med bygger basskasser så det holder Har drivi med kanal og jekk feste i det siste Dette jekkfeste blei kappa ut av delebilen Dette var helt men rust hadde begynt å komme her også Så har vært noe jobb med å forsterke det så det ikke lenger blir trykt opp i kanalen Kommer til å legge inn ekstra forsterkning inni kanalen så det kan jekkes i uten fare Men nå av alle ting så gikk jeg tom for sveise gass igjen Noe jeg ikke har råd til å fylle nå så da blir dette utsatt Så da må jeg begynne på tdsen istede Men med fult snekker værste så blir det også vanskelig For blir så inn i hælvette mye sagflis når han freser plater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Du får lirke ut 520'en og bytte plass med tds'en; prøve å slenge opp et teppe feks på midten av rommet sånn at det ikke støver så inn i helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2015 ja nå er det lenge siden sist men nå har det begynt å skje littigår blei tdsen til slutt dytta inn på verksted og opp i bukken med hjelp fra shattered og et par andre helsikkes tung bil å skyve rundt da jeg måtte ha den med ræva innog i dag gikk jeg i gang med demontering regner med og ha motor løfte klar i mårra har også fått ordna meg med ny sub og et sett med felgersubben er er en kicker L5 eller L7 litt usikker men de er nå firkanta 2x12tom i kasseogså fikk jeg tak i et sett med 3delte 18tom asa felger med litt kant disse krever litt kosmetisk restaureringdette hvar noe som han jeg leier verksted sammen med ikke hadde bruk for så fikk det til en grei prisbilder kommer av dette etterhvert også Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Kult, gleder meg til å se videre Blir nok bra dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 30, 2015 Share Skrevet Mars 30, 2015 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2015 ja da har jeg kommet så langt at det er klart for ut trekking av motor i mårrafant også ut årsaken til motor havariet på bilen som viste seg å være råde bank som har ført til en knekt råde som igjen har sprekt blokkanoe jeg stussa på da jeg tømte den for olje og at det rant ut vann i fra bunnpluggen bilder kommer i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 da har jeg fått gamle motoren ut av bilen og fått demontert denne jeg fant også litt av råden bak startern og en sprekk andre siden av blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Ja i dag har jeg hvert på verksted i 12 timer fra 10-22 og begynte med bytting av deler på den nye motorn Så har byttet Toppdeksel pakning Bunnpakning Bunnpanne Simring på veiva bak svinghjul Clutch Glødeplugger Ledningsnett Osv... Begynte her Slutta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 takk får detblir oppstart i mårramen må ut å handle litt på mårra kvisten i morgenda jeg trenger ny intercooler og frostvæskeogså må jeg spyle gjennom turbo slangene mine da det har vert litt olje i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 3, 2015 Share Skrevet April 3, 2015 Du er flink! Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Takk for det Cato Blir nok å styre unna motor bytte for en stund Frem over Er så mye styr Så blir litt skruing i mårra Også forsøke å starte opp Og etter det får vi ta litt påske ferie tenker jeg Har skrudd i hele uka nå så er greit med litt pause Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Er spent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Kan opplyse at motorn går Men har desverre glemt å spenne trykk plata på clutchen så kassa må av igjen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Bra jobba. Gøy å følge med på e39 tråder og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå