sveigis Skrevet Torsdag kl. 16:21 Skrevet Torsdag kl. 16:21 Går unna her ja 😊 Ikke lenge til oppstart nå vel ? janerik171187 reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet Torsdag kl. 20:03 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 20:03 Skjedd litt idag og. Satt sammen litt mer på kjølesystemet, fant fram en ny termostat Men den hadde ikke "luftehull" Så måtte ordne det. Er så mye lettere lufte med det 😆 Montert med luftehull oppover Fått den i talja igjen og fått på gir Fikk slengt den inn 😁 Er blitt dårlig til å ta bilder. Men fikk satt på giroverføring mellomaksel og sånnt. Eksos smurt inn i pasta så det blir tett. Eksos banka sammen. Må få bygd om til vbånd for litt lettere montering 😅 Ikke så mye igjen nå, satser på oppstart imorgen Montert servo og ac oppsettet igjen K.F, sveigis, HakonLimseth og 1 annen reagerte på dette 4
janerik171187 Skrevet i går, 04:16 Forfatter Skrevet i går, 04:16 11 timer siden, sveigis skrev: Går unna her ja 😊 Ikke lenge til oppstart nå vel ? Satser på idag fredag 😁. Er en liten raring av en motor da, så får se åssen den fungerer 😅, M20b23 med elektrisk fra facelift, innsug og dyser fra b25. Ecu/lmm fra 320i. Mulig jeg må krype til korset og finne fler 320/323 dyser og sette på de. Burde funke ok da. Har vørst case datasprut liggende 😁 sveigis reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet i går, 20:36 Forfatter Skrevet i går, 20:36 Fikk gjort litt idag og. Fått koplet alt Mer verktøy fra temu for å fylle på olje uten å søle 😁 Klart for teststart Mer temu verktøy for å tvangskjøre bensinpumpa så det er fuel i railen før jeg setter inn rele og prøvestarter Starta som at den ble kjørt igår, gikk så fint atte. Men ingen kjøleveske så måtte stoppe 😆 20260227_173414.mp4 Dro på biltema for å handle glykol, de hadde rød som var basert på samme glykol som blå så ble til at jeg handlet det. Men hadde nok blå fra før så ble til at jeg bruker det nå for denne gang. M20 bør vel egentlig ikke ha noe imot rød da er en del alu i den. Men de fleste har vel brukt blå. Enda mer temu verktøy, kjekt når man skal fylle kjøleveske Ble bra, lufta seg ganske lett Høres frisk ut. Teste litt på vei imorra da er tint godt her, men må vel vaske godt etterpå 20260227_203916.mp4 sveigis, KMT og HakonLimseth reagerte på dette 3
janerik171187 Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Dagens økt. Skulle starte den men var ikke nok strøm 😅, så da at ladelampe, nei det har jeg ikke, Bytta da tilbake til biltema regulatoren som sto på dynamo. Nye fungerte tydeligvis dårlig, ladelampa fungerte som den skulle med biltema'n. Da hadde den ladet litt så fikk start. Montert alt rundt instrument igjen Ute god og varm, klar for testtur Virker frisk 20260228_125356.mp4 Ble gode 2mil nesten, fungerte strøkent. Dro meget godt helt til sperra, akkurat sånn en m20b23 skal 😁 20260228_131718.mp4 Har dog fått abs lampe, tror ikke abs likte helt når jeg brukte bil som testbenk av instrumenter i bukken, da fronthjula ikke gikk rundt men bakhjula gikk rundt (testa speedo). Får se på det senere. Spyle etter tur i litt salt, dog halvtørre veier her nå. Varmtvann må til 😁 20260228_132738.mp4 Spyla over bruksbilen samtidig når varmtvannsvaskeren var ute Har litt ting jeg må ordne før våren ennå, bytte diff bla da 168diff er ikke glad i større motor enn 2liter. Har selvfølgelig det liggende, må bare bestemme meg for hvilken utveksling jeg vil bruke. sveigis, Otis, HakonLimseth og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå