Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Haha, søkte det opp kjapt nå. Fikk opp noen gode Pirelli-dekk i cirka samme størrelse (355/30?). Kosta bare 6400 per dekk da  :roll:

Endret av Gabz
Skrevet (endret)

Haha, søkte det opp kjapt nå. Fikk opp noen gode Pirelli-dekk i cirka samme størrelse (355/30?). Kosta bare 6400 per dekk da :roll:

Rundt 6000 er nesten vanlig pris på standard 19" dim å da :P i skikkelige dekk som feks pirelli :P håper denne blir klar i sommer så man kan få sett den :D må se helt pervers ut IRL!! Endret av Ivrig86
Skrevet

Begynner å se at tida går fra meg litt, så kan stryke både Gatebil Våler og Bud. Satser på å være ferdig på sensommeren :) Gjør heller ting skikkelig enn å ta snarveier for å rekke et treff :)

Skrevet

Begynner å se at tida går fra meg litt, så kan stryke både Gatebil Våler og Bud. Satser på å være ferdig på sensommeren :) Gjør heller ting skikkelig enn å ta snarveier for å rekke et treff :)

Helt klart ja!! Hvertfall når man har holdt på en stund fra før å :) Blir gromt når den er ferdig!

Skrevet

Mye fram og tilbake, tenking. grubling, lite søvn osv, men har fått skruvd sammen siste bakfelgen og montert på dekk :) Har også senket fronten litt mer, lagd litt mer plass, så nå kan jeg svinge uten at det tar borti fester, innerskjerm osv :) 

JX10O7.jpg

Us3jjI.jpg

Jq8n24.jpg

Bruksbilen har også fått litt stell, coilovers og hjul, blir mer etterhvert på den og :)

7iAFrc.jpg

pmX7B6.jpg

94pqfV.jpg

G7Mg6E.jpg

Skrevet

Er ekstremt (!!) spent på hvordan E46en blir når den er ferdig. :D

Og E91en var ganske tøff! (Dette kommer fra en som ikke er fan av E9x serien) Riktig farge kombo med utsiden og interiør. :)

Skrevet

fy faen kommer seg nå! :D er spent på bakdør løsningen og bakfangeren! :D
den e91´n din så foresten veldig bra ut! :D digger intriør fargen! ^^

Skrevet

Er ekstremt (!!) spent på hvordan E46en blir når den er ferdig. :D

Og E91en var ganske tøff! (Dette kommer fra en som ikke er fan av E9x serien) Riktig farge kombo med utsiden og interiør. :)

fy faen kommer seg nå! :D er spent på bakdør løsningen og bakfangeren! :D

den e91´n din så foresten veldig bra ut! :D digger intriør fargen! ^^

Takker! :) Interiøret var vel nesten eneste grunn til at jeg kjøpte bilen :P

Med en så lav e46 burde du nesten hatt en hevet X5 for å kompensere :P

En sånn en ja? :D

Zombie-Apocalypse-BMW-X5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...