ThomasE91 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hjulene ligger perfekt i hjulbuen. blir forstort med 19" tror jeg. siden han har luft på bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Kan godt hende du har rett i det ja, Thomas Perverst med luft da, kan klaske den i bakken å få eeeenda tøffere utseende på bilder/utstilling osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Satan dette er gromt!!! Er så sykt gromt!. Og nokk en gang felgene sitter perfekt! RÅTT!! Simple cleane felger, rå ræv!!!!!! Jeg vil se denne in real life - hat off for deg Pent!... som alltid! NICE! :D Tusen takk folkens! Herlige bilder, uten tvil Herlig bil også, selvfølgelig! Men, jeg synes felgene er hakket for små altså, i alle fall ser det litt sånn ut, spesielt på de to siste bildene der Hjulene ligger perfekt i hjulbuen. blir forstort med 19" tror jeg. siden han har luft på bilen;) Kan godt hende du har rett i det ja, Thomas Perverst med luft da, kan klaske den i bakken å få eeeenda tøffere utseende på bilder/utstilling osv Fra noen vinkler ser felgene litt små ut, men tviler på at jeg hadde blitt fornøyd med 19". Da kunne jeg like godt kjøpt Broadway Statics-coilovers, siden bilen hadde blitt mye høyere. MEN, når jeg får skaffet meg noen 18" som er litt bredere enn dette og får litt bedre fitment tror jeg det blir mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Du har helt rett, og med felger som er langt mere agressive sikkert både med innpress og kant, så blir det enda grommene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Niiiiiiiice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Du har helt rett, og med felger som er langt mere agressive sikkert både med innpress og kant, så blir det enda grommene Må bare finne ut hvilke felger jeg vil ha. Han med den sinnsyke grå Z4M'en selger jo ACS-hjula nå og jeg har sykt lyst på de, men har selvfølgelig ikke råd nå.. Niiiiiiiice! Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Skikkelig clean men samtidig skikkelig grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Svinrått! Få på noen blanke 3-delte nå, så blir det perfekt! Kunne jo kjøpt mine CCW da, de ligger jo bare her, men de har vel alt for lavt innpress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Skikkelig clean men samtidig skikkelig grom! Takk for det. Svinrått! Få på noen blanke 3-delte nå, så blir det perfekt! Kunne jo kjøpt mine CCW da, de ligger jo bare her, men de har vel alt for lavt innpress Takk! Hmm, hvilke dimensjoner er de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 9,5 x 18" ET 0 og 11x18" ET 11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 9,5 x 18" ET 0 og 11x18" ET 11. Det blir nok litt for drøyt men hadde vært gøy å prøve da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Thomas tok litt flere bilder igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Myyye bedre uten skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Myyye bedre uten skilt. Ja! Kjipt å ta det på igjen etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Ja! Kjipt å ta det på igjen etterpå.. Ser meget rått ut det her og creeds til kameramannen. Men gleder meg til du eventuelt får på andre felger. Rondell er kule, ingen tvil om det men på en så ny bil syns jeg det passer seg bedre med litt nyere type felger Så skal det nevnes at rondell for meg alltid har vært forbundet med E34,E32 og E36 og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå