ahj Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Det kommer nok alltid an på personen og som du sier mikrofiber utvikler mindre varme enn tradisjonelle pader. DA maskin utvikler som regel mindre varme enn roterende. Men pass på, når du først har begynt med maskin polering er det veldig vanskelig å stoppe med å kjøpe produkter og prøve nye ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Jeg skal uansett prøve meg på den gamle E36'en først så da får jeg hvertfall feelingen! Hehe, ja det er fort gjort å bli bitt av basillen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Dette blir fett! Pøs på med bilder av polering , har sett mye på mikrofiber puter selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Dette blir fett! Pøs på med bilder av polering , har sett mye på mikrofiber puter selv Det skal jeg gjøre, men det blir nok en stund til. Blir nok prioritert å få bygd om bagasjerommet og få riktig "fitment" på hjulene først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Men bilder av det er absolutt ikke feil heller Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 e30_joakim, Andy520iA og ahj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Veldig bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Teaser!! Flere bilder!! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Her må det fler bilder til ja Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Hehe! Men ble egentlig bare dårlige bilder siden jeg ikke får den skikkelig nedpå og muttrene er for lange til å få på senterdekselet... Bilen er skitten også RS-Heggem, Marionette, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Lekkert Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspBD Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Råååått ! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Meget fornøyd bak, men jeg har bestilt for smale framfelger Så får justere det til med spacer eller med camberen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 det blir bra blir av med studsa nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå