ZhilleN Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Du får ikke kjøpt toe armer som unngår belgene utenom kitet da? Jeg synes det er rart hvis du ikke får kjøpt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Du får ikke kjøpt toe armer som unngår belgene utenom kitet da? Jeg synes det er rart hvis du ikke får kjøpt det.. Har ikke sett det hvertfall. Men har uansett lyst på andre belger siden jeg aldri har likt designet på de jeg har. Det nye kitet har en annen type belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 er jo selvfølgelig ditt valgt, men ville gått for luft, kjører du static i den høyda jeg regner med du kommer til å ha, så er du nesten garantert å banke i stykker noe før eller seinere.. og det er bilen alt for fin til å begynne å gjøre spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Passer ikke den nye typen toe armer på det kittet du allerede har da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 er jo selvfølgelig ditt valgt, men ville gått for luft, kjører du static i den høyda jeg regner med du kommer til å ha, så er du nesten garantert å banke i stykker noe før eller seinere.. og det er bilen alt for fin til å begynne å gjøre spør du meg Jo, ja. Kjørehøyden blir ikke noe høyere enn jeg har nå med coilovers... Passer ikke den nye typen toe armer på det kittet du allerede har da ? Jo, armene passer. Men selve belgene jeg har nå er ikke en bra design. Derfor vil jeg bytte ut alt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Er jo kun belgene som er problemet frode. Alt annet er jo perfekt. Så dette fikser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Er jo kun belgene som er problemet frode. Alt annet er jo perfekt. Så dette fikser du. Hoverproblemet er at det er så trangt bak og belgene krever en viss omkrets, som er en del større enn fjærene. Har nå snakket med Bagriders og de sier de kan gi meg så mange belger jeg vil ha av den typen som jeg har nå. Så ble heller enig om en god pris på det nye settet. Er ikke interessert i å være redd for at de skal ryke hele veien så da får jeg heller satse på det nye. Det ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 27, 2014 Share Skrevet Mai 27, 2014 Kan jeg spørre deg hva slags 3M duallock det er du bruker? ser det finnes i alt fra 170, 250, 400 staver pr. kvadrat.. Også er det en low profile også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Fikk belgene på fredag. Det var sykt trangt med de nye belgene så jeg har ikke fått det til helt enda. Det er offset både oppe og nede og jeg sliter litt med å få de montert uten at det tar borti enten demperen eller rammen innforbi. Fikk selvfølgelig ikke svar på spørsmålene mine fra Bag Riders før idag, når jeg har reist på jobb så får prøve å få det montert skikkelig når jeg kommer hjem. Bestilte leppe idag. Fant en på ebay som er halve prisen av det jeg har funnet før så håper passformen er lik som på bildet. Satser på leppen legger seg på bakken. Front og panser ble levert til lakk idag, så den blir fin til Raceism og E30meet. Kan jeg spørre deg hva slags 3M duallock det er du bruker? ser det finnes i alt fra 170, 250, 400 staver pr. kvadrat.. Også er det en low profile også.. Aner ikke. Når jeg kjøpte den var det bare en type. Men den skal tåle ca 13kg pr kvadrattomme. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Fikk nettopp beskjed om at leppa var stoppet i tollen fordi pakken var for lang til å sendes. Så da må jeg prøve å få tak i en annen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Fikk nettopp beskjed om at leppa var stoppet i tollen fordi pakken var for lang til å sendes. Så da må jeg prøve å få tak i en annen plass! For lang til å sendes? Så teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 var ikke det litt rart? er jo mange som bestiller fangere og lepper, osv, osv? men hva skjer med den da? returnert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Ja, det er sykt rart, men det var det jeg fikk beskjed om. Har bestilt frontleppw før uten problem. Men det er tollen i Kina det stoppet, ikke i Norge. Den var kommer i retur, så satser på jeg får pengene igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 sender har sikkert valgt feil sendemåte ellerno sånt da, tenker på regler for størrelse på pakka i forhold te hva de har betalt i frakt ellerno, hvis du skjønner burde nå få igjen penga hvertfall, du hadde jo ikke noe med det gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2014 Var gratis frakt så kan være han har betalt feil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå