Reef89 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Litt sent ute her, men så det på fb Gratulerer med nydelig bil altså Men må si jeg syns den ser veldig trist ut foran, litt mye sort, skulle kanskje vertfall hatt chromkant nyre siden du har chrome rør og felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Grattis meg fet skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Litt sent ute her, men så det på fb Gratulerer med nydelig bil altså Men må si jeg syns den ser veldig trist ut foran, litt mye sort, skulle kanskje vertfall hatt chromkant nyre siden du har chrome rør og felger. Takk for det Kanskje å dra det litt langt å si at den ser trist ut Men prøver å få tak i noen Chromenyrer for å se om det blir bedre. Syns også det er litt mye sort. Har forresten ikke chromefelger Grattis meg fet skute Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hei Frode. Legger ut noen 50/50 bilder av hvordan lakken blir etter polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Litt sent ute her, men så det på fb Gratulerer med nydelig bil altså Men må si jeg syns den ser veldig trist ut foran, litt mye sort, skulle kanskje vertfall hatt chromkant nyre siden du har chrome rør og felger. Takk for det Kanskje å dra det litt langt å si at den ser trist ut Men prøver å få tak i noen Chromenyrer for å se om det blir bedre. Syns også det er litt mye sort. Har forresten ikke chromefelger Grattis meg fet skute Takk for det Chrome og chrom, det er no sølv og sølv og sort passer jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Hei Frode. Legger ut noen 50/50 bilder av hvordan lakken blir etter polering [ Bilde ] [ Bilde ] Dette ser jo veldig lovende ut. Gleder meg til å se resultatet imorgen! Chrome og chrom, det er no sølv og sølv og sort passer jo Jada, må overtale en kompis til å kjøpe de originale nyrene hans så får jeg prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Gratulerer med ny flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Må få se en grundig detailing-tråd når den er ferdig! Alltid like morsomt å se et lass med bilder av slike jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Gratulerer med ny flott bil Takk! Må få se en grundig detailing-tråd når den er ferdig! Alltid like morsomt å se et lass med bilder av slike jobber Satser på "fdl" gidder å lage en tråd eller et innlegg her om detalingen. Bilen ble hvertfall blank nå, og effekten i lakken (flakes) viser veldig godt i sollys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Har de originale chrome nyrene jeg viss du har lyst på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Har de originale chrome nyrene jeg viss du har lyst på.... Takk for tilbudet, men har akkuratt kjøpt noen av en kompis. - Det ble en blanding av nyrene. Brukte sort preformance riller, og chrome ramme. Polerte opp krommen og la på et lag med Swissvax Autobahn. Jeg syns dette ble penere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Det ble SÅ mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Det ble SÅ mye bedre +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Fantastisk bil Frode, gjorde seg virkelig med originale nyrer. Sorte på sort bil er fyfy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Må hvertfall bygge ut så mye Hvordan går biljakten? E.nig. Nja.. Kikker ikke sånn superseriøst enda. S4'n må uansett bort først, så får man se da Pent med chromenyrer, men pent med svarte også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå