Skulebollen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Flasset fra senter ? Disse hjulene har vel fått 100% stell også rekner jeg med Må da vere mulig og reklamere på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Flasset fra senter ? Disse hjulene har vel fått 100% stell også rekner jeg med Må da vere mulig og reklamere på dette? Ja, må høre med Claus. Det kan være at jeg har strammet senterdekselet for mye og at det har gjort at lakken har sprukket. Ikke at jeg har strammet mye, men regner med det er det han kommer til å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Oppdater på den saken da.. Jeg vurderer sterkt og handle Hartge split fra han når han får det på lager igjen. Men kjedelig og betale over 20k for felger der lakken sprekker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 syns Claus virker useriøs jeg. prøøvd å tatt kontakt med han 2-3 ganger. Seriøse og ordentlige mailer, hvor jeg sitter med penger klar, til å handle deler / felger. Nullsvar hvergang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Har diskutert litt med han siste dagene.. Svarer med engang på mail. Men blir jo skeptisk på handel om lakken flasser. BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Jaha. Jeg har fått kjappe og gode svar hver gang jeg har kontaktet han, til og med i helgene. Skal sende han en mail nå med bilder så får vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Fikk svar etter sånn 15 min. Han mente senterdekselet hadde vært løst og derfor gnisset. Jeg vet at det ikke var det for jeg har sjekka regelmessig (har mista senterdeksel før). Så nå når jeg svarte på den mailen har jeg ikke fått svar. Så regner med jeg ikke kommer noen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Jeg synes absolutt ikke at claus er useriøs. Har hatt to sett fra felgengarage, å lakken har absolutt ikke vært noe å sette finger på. Å mine får alltid hard medfart med varmtvanns-høytrykk. Siste settet er på forumet ennå, stadig like fine virker det til. Men alle kan vel ha et uhell med lakk engang. Forøvrig ikke claus selv som lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Nei. Det samme er min erfaring. Jeg skjønner hans ståsted også når lakken på mine har flasset der den gjør. Så vil fortsatt anbefale å handle derifra. Eneste som er greit å nevne er at det tar alltid lenger tid enn det han sier i første mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Jeg synes absolutt ikke at claus er useriøs. Har hatt to sett fra felgengarage, å lakken har absolutt ikke vært noe å sette finger på. Å mine får alltid hard medfart med varmtvanns-høytrykk. Siste settet er på forumet ennå, stadig like fine virker det til. Men alle kan vel ha et uhell med lakk engang. Forøvrig ikke claus selv som lakkerer. Kanskje litt feil ordbruk av meg. For jeg vet han gjør en god jobb, og han har nok pusset opp sin del felgsett, med godt ressultat. Det jeg mener er at jeg syns det er useriøst å ikke svare en potensiell kjøper. Og det finnes mer av nok firmaer der ute som ikke greier å svare kunde mail Men jeg var tydelgivis veldig uheldig, det skal sies at det er et par år siden sist gang jeg prøvde nå. Frode, er det ille da? kunne jo vært steinsprutt o.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Kanskje litt feil ordbruk av meg. For jeg vet han gjør en god jobb, og han har nok pusset opp sin del felgsett, med godt ressultat. Det jeg mener er at jeg syns det er useriøst å ikke svare en potensiell kjøper. Og det finnes mer av nok firmaer der ute som ikke greier å svare kunde mail Men jeg var tydelgivis veldig uheldig, det skal sies at det er et par år siden sist gang jeg prøvde nå. Frode, er det ille da? kunne jo vært steinsprutt o.l ? Nei, ille er det ikke, men det er irriterende når jeg skal selge felgene. Ser det rundt dekselet på her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Nå pusser vel egentlig claus ikke opp noen felger. Er vel bare et digert lager av senter, å når kjøper melder seg, så får han de lakkert å setter sammen felgene etter korrekt mål. Kan vel kanskje tenkes at det er litt for mye lakk, så senterdeksel egentlig er for trangt? Hvertfall en mulighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Fytti for en bil, får hakeslepp hver gang eg møter deg på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Nå pusser vel egentlig claus ikke opp noen felger. Er vel bare et digert lager av senter, å når kjøper melder seg, så får han de lakkert å setter sammen felgene etter korrekt mål. Kan vel kanskje tenkes at det er litt for mye lakk, så senterdeksel egentlig er for trangt? Hvertfall en mulighet.. Har tenkt tanken om litt for masse lakk jeg også. Fytti for en bil, får hakeslepp hver gang eg møter deg på veien Hehe, takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 jævlig tøft prosjekt! lest i gjennom hele tråden og er helt satt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå