Skulebollen Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Ah Klasick_ftm3nt sitt siste bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Ah [emoji14] Klasick_ftm3nt sitt siste bilde Han fikk de rett før meg Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Jeg myste på bilen din på lagunen..Flott bil.. Skulle gjerne hilst på, men men.. Flott bil vertfall.. Felgene var perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Jeg myste på bilen din på lagunen..Flott bil.. Skulle gjerne hilst på, men men.. Flott bil vertfall.. Felgene var perfekte Takk for det, såg din bil også men er ikke så lett å hilse når man bare har sett bilen og ikke personen. Jeg stod mye i nærheten av bilen min, det er desverre mange som er klåfingret her i landet og må se med fingrene. - Ellers har jeg vært på tur til Worthersee i Østerrike med bilen, og tilbakelagt nesten 4000km. Det er noe av det råeste jeg har vært med på innen biltreff, selv om det er mest VAG. Skal definitivt tilbake der en gang. Kommer en del bilder når jeg er ferdig å redigere bildene jeg tok. Skulebollen og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Ja, merka det jeg og.. Ble litt irritert når jeg så foreldre la ungene ta på bilene osv.. Har noen finger merker på min nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Heeeeelt forelska i den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Ja, merka det jeg og.. Ble litt irritert når jeg så foreldre la ungene ta på bilene osv.. Har noen finger merker på min nå. Mhm... I forfjor såg jeg far og sønn på sparkesykkel mellom bilene.. Heeeeelt forelska i den bilen din Hvordan er det å kjøre såpass lang med luft egentlig ? Aldri prøvd luftunderstell Hehe Det er veldig behagelig. Luftunderstellet svelger humpene i veien veldig bra og er samtidig stivt nok til å kjøre sportslig. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Skal du på eikås treffet? Lurte på å ta turen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Skal du på eikås treffet? Lurte på å ta turen da Regner med det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Her er noen bilder jeg tok av bilen min på turen. Skal lage en tråd med de andre bildene jeg har tatt også. DSC_0008 by Frode, on Flickr DSC_0011 by Frode, on Flickr DSC_0012 by Frode, on Flickr DSC_0015 by Frode, on Flickr DSC_0020 by Frode, on Flickr DSC_0027 by Frode, on Flickr DSC_0031 by Frode, on Flickr DSC_0036 by Frode, on Flickr adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Nydelig! Du skrev noe om at du ville gå for ett annet luftoppsett fordi du ville prøve og kjøre litt på bane.. Hvordan gikk dette? Har ekstreeemt lyst på luft på m3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ja, jeg har jo bytta fra AccuAir e-level til Air Lift Autopilot V2. Nettopp fordi sistnevnte er trykkbasert og ikke høydebasert. Enklere å innstallere er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Ok, blir det noe banekjøring i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Ok, blir det noe banekjøring i år da? Tviler. Har ikke hjul til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hva vil du si er best til vanelig kjøring, pendle til jobb å div små å lang turer av accuair å airlift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå