joaronn Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hjelper fælt å få på hjul og senk!! ble bra det der! Hvor breie er ytterbanene dine forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hjelper fælt å få på hjul og senk!! ble bra det der! Hvor breie er ytterbanene dine forresten? 3,25" fremme og 4,25" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 ET 6? må du bruke spacer fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 ET 6? må du bruke spacer fremme?Ja har 5mm spacer fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 ET 6? må du bruke spacer fremme?Ja har 5mm spacer fremme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det så straks bedre ut! Fikk mine idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Rå look på den E34en din.. Hvor arbeider du egentlig, hallen du skrur i minner meget om et sted jeg var å hentet en import bil en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Hamann pg1 er blant det grommeste man får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Rå look på den E34en din.. Hvor arbeider du egentlig, hallen du skrur i minner meget om et sted jeg var å hentet en import bil en gang.. Lånte bukk der for å prøvemontere hjulene så jeg jobber ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Utrolig fin den er blitt. Det som er så greit med en e34.Du trenger bare felg og senk så er bilen perfekt. Kristiansan'årn og Marionette reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2014 Utrolig fin den er blitt. Det som er så greit med en e34.Du trenger bare felg og senk så er bilen perfekt. Takk for det ja nå gjenstår det bare å få valse enda mer bak og få hel-lakkert den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Vi fikk nå valset litt mer bak idag! Vi må nok ta enda litt mer, men det begynner å komme seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Rå bil! følger med Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Lånte bukk der for å prøvemontere hjulene så jeg jobber ikke der Verkstedet til Bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ser veldig bra ut kunne godt hatt de felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå