Gå til innhold

2014 BMW X5

Leadfoot
 Share

Anbefalte innlegg

Bakenden ble bedre enn det jeg har sett på bilder tidligere, men jeg synes fortsatt den er litt for lik X3 (et ganske vanlig "problem" hos BMW for tiden).

Frontlyktene likte jeg ikke i det hele tatt. Jeg synes den delen som treffer grillen er for høy, samme problem som 3-serie GT har forøvrig. På vanlig 3-serie derimot synes jeg de har fått til den biten.

Jeg liker heller ikke at skjermene ikke er integrerte lengre. Ser bare teit ut slik som dette.

Bildene et nok endelige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes rumpa var litt Mercedes og fronten meget spesiell.

Men er dette endelige bilder og akkurat slik den vil se ut?

Enig der. Baklyktene var veldig merce.

Fronten så også litt liten ut, men mulig den er bedre live.

Det beste med hele greiene, var når BMW publiserte bildet av kun grillen på facebook i går, med teksten "The boss is back.".

Nå er det bare å vente på bilder av en med M-pakke. Da er jeg redd den kan bli jævlig tøff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det meste som blir nevnt her. Liker heller ikke den navien som ser ut som en ipad stappa ned i dashen..

Får håpe E70 synker litt til i pris nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det meste som blir nevnt her. Liker heller ikke den navien som ser ut som en ipad stappa ned i dashen..

Får håpe E70 synker litt til i pris nå da ;)

Enig med det navi greiene de holder på med. Ser ikke bra ut! Har ikke F3X også dette? Mener å ha sett en 1M også med navi der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God design skal vokse på en og man liker det sjeldent fra første øyeblikk:) Tror denne kommer til å bli veldig rå! Er ikke umiddelbart frelst selv heller men det kommer nok når man får se den live

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det navi greiene de holder på med. Ser ikke bra ut! Har ikke F3X også dette? Mener å ha sett en 1M også med navi der..

Både F2x 1-serie og f3x 3-serie har skjermen slik. 1M (og alle andre 1-serier fra samme "epoke") har litt av det samme, men på en helt annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen andre har skreket ut i fortvilelse før, så får jeg gjøre det...

DEN VIL KOMME MED REKKEFIRER DIESEL OG TOHJULSDRIFT!!!!!!!!!!!!!

Understreker posørstemplet for sports-SUVene........ Blir garantert mange av bakhjulstrekk X5ene her på berget pga. rimelige "BMW SUV" skryterett vøtt...

Favoritten min er fortsatt 1. generasjons X5 i facelift med 4.8is motor. Det er grombil, det :)

Når det er sagt - liker de nye BMW-interiørene mye mer enn tilsvarende Audi/Mercedes interiør, da ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...