Gå til innhold

2014 BMW X5

Leadfoot
 Share

Anbefalte innlegg

Må si jeg liker den veldig godt. Tror nok denne kommer til å selge bra.

Skulle jeg sette fingeren på noe, måtte det være den nevnte navigasjonsløsningen. Får litt Civic med flip-up skjerm assosiasjoner.

Ellers klarer jeg ikke helt å forstå hvorfor det alltid er hylekor hver gang BMW slipper en billigversjon, det er jo tross alt ingen som tvinger noen til å kjøpe den..

Tvert imot vil den billigste sikkert selge såpass bra, at verdien på bruktmarkedet vil gå ned, og jeg kan kjøpe meg en billig X5 den dagen det blir aktuelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev på BP, så er det noe bra og dårlig med nye X5.

Selve nøkkeldesignet ifht lyktene som går inntil nyrene, så virker det tilgjort og unaturlig, ifht linjene.

Tragisk!

Air curtain, ser imidlertid mye bedre ut her enn på hhv 4 serien, der den er latterlig liten.

Rompa ser ut som en blanding av X1 og 5 GT, noe som ikke er min favoritt!

Men interiøret ser som de siste BMW'er ut, til å være mer premium.

Og så ser ikke den nye ut til å være så bred og gi like mye "flytt deg" vibber når man ser en E70 nærme seg.

E70 har eldet med verdighet, og ser fremdeles svært elegant ut, og slett ikke gammel ut, kudos!

Men bakfra ser F15 mer moderne ut, og interiøret spesielt er et eller flere hakk opp.

Antar at den vil bli mer spiselig etterhvert, og se bedre ut i RL som så gjerne er tilfelle!

At den kommer som S drive og med I4 dieselen, så gjør den jo som ML.

Ikke noe jeg ville vurdert på en slik bil men, er jo som 518d, en innstegsmodel.

Når vil denne kunne sees live i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Vips ble E70 gammal:(

Jeg er en av de som liker de nye skjermene.

Jeg tror ikke det blir solgt mye 2wd av dennne i norge. Annenhåndsverdien er så dårlig og det er mange klar over.vi har hatt f.eks 2wd xc90 i noen år og går man på finn finner man ikke mange..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir garantert mange av bakhjulstrekk X5ene her på berget pga. rimelige "BMW SUV" skryterett vøtt...

Tviler på det. Det er jo ikke så mange som kjøper X1 eller X3 med sDrive, så da blir det neppe solgt mange X5 med sDrive heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt moro å se kommentarene før og etter sammenligningsbildene.. nesten alle etter sammenligning synes E70 nå ser gammel ut... og det syntes jeg også..

Sdrive kommer til å selge stort i usa tenker jeg, og nedover i europa, men neppe her i norge. er jo "ingen" som vil ha en sDrive X3... skal bli spennende å se han som kjøpte en, om han noen gang får solgt den ;)

Men se dash i F15 vs E70, hvor mye bedre utsikt man har i den nye.. Det er en av grunnene til at skjermen kommer som den gjør, de kan senke dashbordet, noe som gir spesiellt passasjerer en opplevelse av mye bedre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...