noekult Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 GT3 er grenseland-bil. På samme måte som at noen ville kalt M3 for sportsbil, men andre ikke vil det. For meg er GT3 superbil i seg selv, men ingen 911 er i samme klasse som Ferrari etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gewinde Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 Det gjør det i mine øyne. Men nå er jeg innhabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet September 19, 2014 Share Skrevet September 19, 2014 GT3 er grenseland-bil. På samme måte som at noen ville kalt M3 for sportsbil, men andre ikke vil det. For meg er GT3 superbil i seg selv, men ingen 911 er i samme klasse som Ferrari etc. Nei, de er langt over GT3RS er jo gromme biler, men "superbil" er grom sportsbil.. GT2RS derimot, da snakker vi... StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Første McLaren jeg har sett på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51760854 Har sett en lik oransj på veien i Oslo også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperStian Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Noen som vet noe nytt? Så en ganske ny utgave av Lamborghini Gallardo i kø på motorveien igår mot Sandnes. Aldri sett den før og endelig en ny versjon av Gallardo som er registrert på norske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Har nettopp kommet en Porsche GT3 RS til vår lille by HARSTAD! Utrolig tøff bi! Det er akkurat den bilen som ble brukt i innspillingen til filmen Børning. porsche-carrera-gt3-rs-06.jpg Edit: Usikker på om denne passer inn i tråden? Annses dette om superbil? Kan fjernes hvis ønskelig. Er i hvertfall en superbil å kjøre.Lyden er helt pervers når den passerer 5000, er ett helt spessielt eksosanlegg fra cargrapic på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Noen som vet noe nytt? Så en ganske ny utgave av Lamborghini Gallardo i kø på motorveien igår mot Sandnes. Aldri sett den før og endelig en ny versjon av Gallardo som er registrert på norske skilt. Vet bare at det lå en hvit facelift Gallardo E-gear (LP560 tror jeg de heter) ganske lenge på finn.no, gikk ned fra 2,9 i pris til 2,5 (da hos ny forhandler). Tror Lamborghinier av nyere årsmodell er svært tungsolgte i Norge. De fleste rundt millionen og et par millioner (Murcielagoer av tidlig årgang) ser tilsynelatende ut til å forsvinne raskt. Mener å ha sett bilder noen sted av en svart LP560 Spyder, men uvisst om den er "ekte facelift" eller bare ombygget fra tidlig Gallardo. Går jo et par LP640-look Murcielagoer i Norge nå, samt at jeg vet om hvertfall to ekte LP640er (ene er eid av Harald @ Harald's Gym). Prøver forsiktig å fiske en prøvesittetur i den, men han er jo knapt der med tid til å slå av en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Riktignok ikke i Norge, men håper noen i denne tråden kan svare. Hva er dette? Bildet er tatt hos Autoropa utenfor Malmø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Zagato Ferrari 575 GTZ. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Takk. I følge Wikipedia finnes det seks av disse, så jeg tviler på treffer på noe slik igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg ble selv overrasket over at noen i det hele tatt har spottet en ute i det fri, sånn utenfor superekslusive biltreff for eliten... Fun fact: Det finnes også en Aston Martin V12 Zagato i Norge. 10 poeng til den som spotter den ute på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperStian Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 I helgen som var (10-12 okt.) var det høstutstilling hos Mercedes på Forus, var 4 SLSer der, 3 vanlige og 1 gul Black Series. 2 av standard versjonene var registrert på norske skilt i Rogaland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Den gule er opprinnelig rød, og står normalt hos Mercedes-forhandleren i Haugesund. De har også en rød vanlig, og begge ligger på finn.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Den gule Black Series er vel på i gen måter "superbil i Norge" siden den ikke er registrert og at eiern har tenkt å ta den med til utlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 2 stk Boble 918 Spyder i bestilling hos Porsche Center Stavanger http://www.hegnar.no/motor/artikkel521860.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå