Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Blir vel masse prat og tull - 5 bilder - masser tørrprat igjen - 7 bilder - enda mer prat for å få innlegg på kontoen - 6 bilder - mer prat og litt småkrangling osv osv. Vips så er tråden oppe i 50 sider med bare fjas og lite "action" AAAAKKURAT som alle innleggene dine!? Skjerp deg Fredrik90, ellers trenger du ikke kommentere i denne tråden mer. Få opp noen bilder da, vis at jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Da starter jeg updatesne Vi hadde planer om å være i London ca 12-ish på fredag 21 juni...Men dette ble det seff ikkeno av... Onsdag kveld var ikke bilen klar enda.. en felg var sprukken, to stk dekk manglet, chippen manglet, senkesettet manglet, solgardin bak manglet, speilrefleksen ble ødelagt, videocam jeg kjøpte kom i ødelagt stand.. så rett og slett mørkt ut for avreise... Men torsdag morgen kl 07 var bilen faktisk klar...med unntak av 2 stk bakdekk av kim her på forumet... Disse kjøpte vi bare nye og hadde da plutselig 4nye dekk..og jeg er SÅ glad for det...regnet store deler av turen så... Her er bilen på vei til Hogstad Autospa for å få klistra på modball stickers, carbonfolie på tak, og stickerbomb rundt hele på nedre del av bilen Etter to dager og mange trusler om æresmobbing, så var bilen plutselig klar Planen var å bruke 19tommerne (foran) men disse var sprukne og skeive...så de ble heller solgt til fordel for superkule kromfelga! Montere litt dekk! Vi var også heldige med å få spons av http://www.autolights.no som ga oss xenon i kjørelys og tåkelys, led parklys, gule fjernlys, led skiltlys samt komplett led-lys pakke innvendig! Azeton i bilen min Chip-boks midt på natta... Og vips torsdag morgen var bilen superklar! Oransj plastidip på felga var bedre enn masse krom... Torsdagen hadde jeg så smått avtalt å dra tidligere fra jobb...men neida...plutselig måtte den eminente sjefen min selv dra tidlig...så jeg endte opp med å jobbe til 1530...dette gjorde at jeg ikke rakk å kjøre ned til danmark med Kjexxx her på forumet som avtalt... Rakk iallefall å ta ett modball babe bilde med jenta mi Vi hadde en del timer med kjøring foran oss.... Kl 19 klarte vi endelig å bli ferdig med alt og komme oss i bilen...Helt til yngste broren min fant ut at passet hans hadde gått ut... da var det rask tur til OSL for å fikse nødpass før vi kom oss til fredrikstad for vår første pause... Her fant jeg ut at shellkortet ikke kunne brukes da det hadde muligens vært utsatt for svindel og at de da hadde sperret det kortet og sendt meg ett nytt i posten...yeey!!! Da var det bare å betale med mastern og dure videre... svinesund er vel...svinesund...intet spennende her... Etterhvert falt mørket og insektene på ruten vår...og vi fant ut at gule fjernlys ikke er så lurt.. Men med gode xenonlys så klarte vi likevel å navigere oss frem på svenske flate rette motorveier Deretter stoppet vi ett sted midt i skogen i sverige...og kjøpte litt røyk snus og brus...Og vann...vann med sjokoladekake smak...lemonpie smak..jordbæris smak...og dette smakte akkurat det.... merkelig... Plutselig ble det morgen i sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Danmark var...rett frem og til venstre...også var det over...altså intet spennende midt på natten... Tyskland ble møtt fredag morgen...Og da var energien slutt...vi sovnet på en rasteplass i bilen... og dumt var det...for det kostet oss 5timer Sultne og trøtte fortsatte vi turen..helt til denne ulykken fikk oss til å måtte ta en avstikker fra hovedveien... Noe som gjorde at vi plutselig befant oss på KFC! Deretter var det tysk kø på ekte tysk vis... alle står i sine felt...og blir der... Jeg derimot fant ut at veiskuldern var raskest... så den ble benyttet... Håper ingen dør av dette bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Nå blir det saker her Må si Merca var litt kul altså, artig påfunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Der kom det endelig skikkelige oppdateringer på et fornuftig vis. Bare til å pøse på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Veien gjennom tyskland var lang som alltid... Men etterhvert traff vi nederland og belgia... belgiske veier var mildt sagt elendige... humper dumper høl og ujevn asfalt...nesten som å være i Norge igjen etter mye om og men kom vi frem til Dunquerke... der vi skulle ta båten over til england fra...men her kunne dem ikke engelsk...ikke visste dem når båten gikk..så vi ga opp og kjørte videre til Calais... Her sa dem at båten kostet 1100kr...og tok 2,5timer... Men anbefalte oss å ta eurotunnell toget...Så vi kjørte videre dit...Her kosta billetten 1600kr...men overfarten tok 20min...og togene gikk hver 20minutt...så valget var enkelt... Turen fra vi ankom england, til London gikk fort... Slik som diskutert lenger bak i de 7 foregående sidene.... Vi ankom hotellet ca kl 22...sjekke inn..opp og gjøre oss klare for kvelden..bom...strømmen i hele nabolaget går....så det var den "la oss bli klare på 1time" planen... kl 23-ish kom strømmen tilbake... Nå begynte de andre norske modballerne å bli utålmodige og begynte å forlate utestedet (grunnet mye tull fra DSTRKT sin side...) Anyway... kl 2345 var vi ute av hotellet og på vei ned mot sentrum for å møte resten av gjengen... Dette ble det aldri no av siden alle var spredt her og der i sentrum... Men vi møtte Kjexxx og tok oss en runde på Picadilly Circus samt ett 5 etgs utested... Kl 03 ble vi lei og trasket hjem... og ble sultne...så vi tok bilen og tok oss en tur ned til sentrum igjen... Der fant jeg ut at jeg plutselig var på en gå gate....men nå som vi allerede var der så kunne jeg likeså godt parkere der og gå til nærmeste kebabsjappe 2min etter parkering fikk vi 250pund i bot Politimannen var litt overrasket over at jeg tok dette så lett..så han spurte hvilket land bilen var registrert...og han fikk da beskjed om at det var en svenskregga bil... Deretter kjørte vi tilbake til hotellet...brukte 40min på finne det... masse stengte veier og omkjøringer...blei lei, kjørte mot kjøreretning og inn til hotellet! La oss i 05 tiden...og vi skulle stå opp igjen 07.... To be fortsatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Der kom det endelig skikkelige oppdateringer på et fornuftig vis. Bare til å pøse på! hehe tar bare litt tid når man må gjøre dette på fritiden..lettere å gjøre det mens man er på jobb resten tar jeg fortløpende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Nå blir det saker her Må si Merca var litt kul altså, artig påfunn hehe maseunge Ja merca ble faktisk kulere enn vi tenkte...Men måtte ha noe spenstig siden vi ikke hadde no ferrari med oss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg har egentelig alltid hatt lyst til å ha med bilen til England, må være rart å kjøre på andre siden Saftige P bøter man fikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Merca mi kan du ikke ta med...den er bannet....hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 haha, hvordan var det å kjøre omvendt retning i england når dere var så sultne trøtte og slitne ? så¨at du skrev at det tok tid å komme seg hjem, haha kebabsjappe ja, bombe herlig oppdatering, ser frem til mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Vi er vel ca så ulike som man får blitt, men jeg liker deg wicky Ser frem til oppdateringer, herlig lesning hittil ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Artig lesning! Hadde vært gøy å vært med på dette neste år. Dere skal være med da også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hahah:-) flott skriving fså langt forsett:-):-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Heftig tur dere har vært på, artig å se Var i Scotland i påsken, da fikk også jeg prøve meg på omvendt-kjøring, i tillegg til at jeg satt på feil side av bilen Gikk overraskende bra da, men skal sies at jeg ble svett hver gang vi kom til tettbygde strøk og kryss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå