Krika Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hvordan er det med bøter du fikk i utlandet, er det noen du bare kan droppe å betale siden bilen er registrert i et annet land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bøtene fra utlandet trenger man ikke betale siden Norge ikke er med i Eu... men som regel stopper politiet deg og du må betale på stedet ellers tar de med bilen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Politimester Bastian Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 http://www.sismo.no/no/pub/kravtyper/bo ... landsk-sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Ser ut som en kul tur! Hadde vært kult å fått oppleve dette. Selv om det tar på litt mens det står på, så regner jeg med at det er verd det! En ting du gjerne kan gjøre er å skrive i emnetittelen at selve reisebrevet starter på side 10. Så slipper folk å bla gjennom 10 sider med krangling og svada før de kommer til den interessante biten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 http://www.sismo.no/no/pub/kravtyper/boter/bot-i-utenlandsk-sak Du må være bra tilbakestående. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Ser ut som en kul tur! Hadde vært kult å fått oppleve dette. Selv om det tar på litt mens det står på, så regner jeg med at det er verd det! En ting du gjerne kan gjøre er å skrive i emnetittelen at selve reisebrevet starter på side 10. Så slipper folk å bla gjennom 10 sider med krangling og svada før de kommer til den interessante biten! Ja turen var fet den selv om vi sov i to døgn etter at vi kom oss hjem Emnetittel endret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 tøft dette wicky btw, en på jobben fikk plutselig dettende inn en fartsbot fra fotoboks i danmark så ja man kan få bøter over grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 tøft dette wicky btw, en på jobben fikk plutselig dettende inn en fartsbot fra fotoboks i danmark så ja man kan få bøter over grensa. Samme gjor stefar min min, men har det kanskje noe med at det er innforbi en eller aen grense? kommer ikke på hva det heter nå for øyeblikket. Gler meg til neste oppdatering Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Får bøter fra Norden. Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Er vel et skandinavisk samarbeid angående bøter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Det er fortsatt ikke helt innkjørt tror jeg. Har fått et par bøter i Sverige hvor faktura faller inn, men det kommer aldri noen purring eller noe mer utover den første faktura når den ikke blir betalt. I Tyskland får jeg bot hver eneste gang jeg er der og aldri kommet noe i posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Plutselig ble dette en kul tråd! artig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Neste update kommer ikveld Starline London til amster Skal se om jeg får lagt ut videoer også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg kjeder meg! Update!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 hahahaha jobber med saken... er bare så JÆÆÆÆÆKLA mange bilder..og med en treig laptop etc så blir jeg sliten..Kom nettop hjem fra storfamilie besøk så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå