LasseEllingsen Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Blir det noe bilder? nærmer seg snart 9 sider her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Joda....har vel 6timer med film og 1500 bilder som må gjennomgåes...og siden jeg har ferie i to uker til så får jeg ikke gjort dette i arbeidstiden Men driver og fører over bilder på pc nå så kommer nok updates ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Ble bytta ut som sjåfør av brodern under siste etappe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Fyfaen så misunnelig det der skal jeg delta i om det passer med offshore turnusen neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Kult, er Modball noe av det samme som Gumball? Ps, ikke lest tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 er akkurat det samme, bare mindre ekslusivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Samme opplegget, bare billigere og uten tidtaking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Nå har jeg prøvd å oppdatere her i 3timer...Men hver gang jeg laster opp bilder så henger alt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Bruk photobucket heller? Både enklere og bedre. Ser frem til reisebrevet, virker som en ganske rå opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Laster dem opp på facebook..slipper å laste dem opp så mange steder da... Også har jeg albumet åpent og linker det inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Link Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Laster dem opp på facebook..slipper å laste dem opp så mange steder da... Også har jeg albumet åpent og linker det inn her Hadde igrunn vært morsommere om du la de inn her med forklarende tekst mellom (slik du gjorde med Kroatia-turen), men greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Blir vel masse prat og tull - 5 bilder - masser tørrprat igjen - 7 bilder - enda mer prat for å få innlegg på kontoen - 6 bilder - mer prat og litt småkrangling osv osv. Vips så er tråden oppe i 50 sider med bare fjas og lite "action" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Blir vel masse prat og tull - 5 bilder - masser tørrprat igjen - 7 bilder - enda mer prat for å få innlegg på kontoen - 6 bilder - mer prat og litt småkrangling osv osv. Vips så er tråden oppe i 50 sider med bare fjas og lite "action" AAAAKKURAT som alle innleggene dine!? Skjerp deg Fredrik90, ellers trenger du ikke kommentere i denne tråden mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Laster dem opp på facebook..slipper å laste dem opp så mange steder da... Også har jeg albumet åpent og linker det inn her Hadde igrunn vært morsommere om du la de inn her med forklarende tekst mellom (slik du gjorde med Kroatia-turen), men greit nok. er akkurat det jeg holder på med Fra vi dro fra Norge, til vi er tilbake i Norge! Men med en liten baby i huset blir det lite tid til sånt....Men Oslo-London-Amster skal jeg få lagt ut ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå