Gå til innhold

Samletråd fra Modball2013! Reisebrev starter side 10!

Share

Anbefalte innlegg

Joda....har vel 6timer med film og 1500 bilder som må gjennomgåes...og siden jeg har ferie i to uker til så får jeg ikke gjort dette i arbeidstiden :P Men driver og fører over bilder på pc nå så kommer nok updates ganske snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster dem opp på facebook..slipper å laste dem opp så mange steder da... Også har jeg albumet åpent og linker det inn her :)

Hadde igrunn vært morsommere om du la de inn her med forklarende tekst mellom (slik du gjorde med Kroatia-turen), men greit nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel masse prat og tull - 5 bilder - masser tørrprat igjen - 7 bilder - enda mer prat for å få innlegg på kontoen - 6 bilder - mer prat og litt småkrangling osv osv. Vips så er tråden oppe i 50 sider med bare fjas og lite "action"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel masse prat og tull - 5 bilder - masser tørrprat igjen - 7 bilder - enda mer prat for å få innlegg på kontoen - 6 bilder - mer prat og litt småkrangling osv osv. Vips så er tråden oppe i 50 sider med bare fjas og lite "action"

AAAAKKURAT som alle innleggene dine!? Skjerp deg Fredrik90, ellers trenger du ikke kommentere i denne tråden mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster dem opp på facebook..slipper å laste dem opp så mange steder da... Også har jeg albumet åpent og linker det inn her :)

Hadde igrunn vært morsommere om du la de inn her med forklarende tekst mellom (slik du gjorde med Kroatia-turen), men greit nok. :)

er akkurat det jeg holder på med :) Fra vi dro fra Norge, til vi er tilbake i Norge! Men med en liten baby i huset blir det lite tid til sånt....Men Oslo-London-Amster skal jeg få lagt ut ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...