UFC Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Da har jeg fått meg nye felger igjen. ASA 18'' med god dekkstrekk. Felgene er 2 eller 3 delte. Skal muligens demontere felgene og lakkere eikene i glossy sort. Stikker PEEEERFEKT ut JA! bilen trenger senk. Noen som vet om noen som selger senkefjører med TUV til bilen min? Må ha stive og som senker perfekt. Vil helst slippe unna justerbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rmb.bmw Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 nydelig bil gleder meg til å se slutt resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Takk for det! Det gjør jeg også må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Da har jeg fått gjort litt ekstra med bilen. Har blant annet fått ny frontrute, speedometer ringer, simons eksos (uten lyddemper, strake rør) ///M emblem og skiltplate (mange vil hate det) skal bytte skiltplate etterhvert. Også noen andre småting. Noen som vet om jeg på noen måter kan få godkjent disse felgene? valsing f.eks? Er 18'' 245/30 eller 35 dekk Fikk nemlig advarsel av politi idag om at felgene ikke er godkjente. Jeg sa jeg skulle valse hjulbuene så jeg fikk godkjent det. Da var det greit, men han skulle notere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Enda fetere skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Nå har jeg fått gjort mer med bilen. Har kjøpt røde brembo deksler til bremsene også har jeg foliert litt med stickers bombs. Stickers skal mest sansynlig av så fort jeg orker å sette igang igjen. Ble ikke akkurat sånn som jeg hadde tenkt det skulle bli. Blei litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Brembo dekslene må du ta av. Samme gjelder stivkrrsbombinga utvendig. Inni kan det kanskje være ok. Men tviler;-) orginalt å ha det inni lyktene da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Haha, de dekslene! Fantastisk! Er omtrent som om jeg skulle gått rundt med en slik t-skjorte: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Haha, de dekslene! Fantastisk! Er omtrent som om jeg skulle gått rundt med en slik t-skjorte: [ Bilde ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Dette blir nok rått, som sagt over, ble litt mye sticker bombing men mere senk, og litt camber så sitter det nok godt , gjerne litt mere strekk også stå på Hvorfor skal du kun ha fjører? justerbart er jo som en drøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hahahaha utvendig stickers er borte nå. Bremsene blir som de er, syns det var litt tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Dette blir nok rått, som sagt over, ble litt mye sticker bombing men mere senk, og litt camber så sitter det nok godt , gjerne litt mere strekk også stå påHvorfor skal du kun ha fjører? justerbart er jo som en drøm Ja, litt camber og litt mere strekk forran hadde vært tøft. Angående senkesett så vet jeg ikke. Blir muligens justerbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Hahahaha utvendig stickers er borte nå. Bremsene blir som de er, syns det var litt tøft. Dekslene var morsom de! Er ikke sånn super-fan av stickerbomb jeg heller, men noen detaljer er greit. Viktigste er jo at du liker det du gjør/endrer Ellers begynner bilen å se veldig bra ut! Hadde tenkt å kommentere org. eksosen/enderør, men så var den plutselig byttet på bildene under. Haha. Fikk aldri byttet den på min forrige diesel, og de ser virkelig ut som slappe eselkuker. Ellers er det samme som min..Må litt ned! Da blir det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Hahahaha utvendig stickers er borte nå. Bremsene blir som de er, syns det var litt tøft. Dekslene var morsom de! Er ikke sånn super-fan av stickerbomb jeg heller, men noen detaljer er greit. Viktigste er jo at du liker det du gjør/endrer Ellers begynner bilen å se veldig bra ut! Hadde tenkt å kommentere org. eksosen/enderør, men så var den plutselig byttet på bildene under. Haha. Fikk aldri byttet den på min forrige diesel, og de ser virkelig ut som slappe eselkuker. Ellers er det samme som min..Må litt ned! Da blir det perfekt Hehe, takk for det! De org endestussene ser helt forferdelig ut, fikk sveiset på strake rør uten noe lyddemper Ned skal den, må bare få inn litt ekstra penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå