Mantis Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Håper dette minner oss om hvor sårbar vi kan være og hvor fort ting kan skje. Selv om dette ikke ser ut til å være føreren av BMW`en sin feil, vil jeg oppfordre til å kjøre forsiktig og ikke minst være våken overfor andre i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Hva er siste nytt her, noen som sitter på info? Håper det er greit for familien til Ronny Bredesen at eg legger ut infoen som far hans la ut på sida hans tidligere. Jobba litt med Ronny før, og han er en meget hyggelig fyr som har hatt masse gromme BMW`er. Info fra Facebook: Ronny gut'n vår ligger i kunstig koma på intensiv avd på Ullevoll, det ventes på at han våkner snart! I dag har det kommet mange positive tilbakemeldinger, tross de store skader. 2 små hjerneblødninger, dem er ikke operert, dem er veldig små. Brist i nakke, ikke brudd. Der brukes krage no. Hjerte har roet seg, lungefunksjon er bedret seg. Alvorlige benbrudd. Han har røvd på fingre og tær i dag, de...t er fantastisk flott. Han har åpnet øynene en gang. Han klemmer tilbake når dem holder han i hånden, det er positivt. Begge lårbein er knekt, venstre fot på tre plasser, høyre på to. Totalt sett mener legene at situasjonen er stabil. Ronny er en stor Fighter!! Gutan har hadd englevakt. Stig Rune reiser hjem i morgen. Hilsen Pappan til RONNY Han som satt på med han har lagt ut info selv og er ikke særlig skadet. Håper så inderlig at han våkner opp, og at han ikke får noen varige mèn. Håper ikke jeg tråkker på noen tær ved å legge ut dette. Eg blei selv glad når eg fikk lese hvordan det gikk med han. Ønsker alle de involverte god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Godt å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Satt akkurat og las dette på profilen hans, og lurte litt på å sitere det her selv, da det er veldig mange som følger med og håper at det går bra med Ronny, så takk for at du gjorde det, Arne. Nå er det bare å håpe videre for at han etterhvert våkner, og leges så bra at han ikke kommer til å få alvorlige varige mén av ulykken. Tenker konstant på han og familie/kjæreste/venner, så dette MÅ bare gå riktig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Ja, eg sitter på ferie i Tyrkia, og hadde ingen god dag hverken i går eller i dag. Tenker på han og familien hans hele tiden. Utrolig triste greier. Var visst ikke hans feil heller etter slik eg har forstått. Så vi får alle krysse fingrene for han, og håpe han er raskt på beina igjen med nye, gromme BMW`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Noen som vet eller har det blitt oppklart om hvem som faktisk har hatt skylda, evt. hva som har skjedd? Er så nysjerrig at jeg nesten driter på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Enda godt det ikke var nakkebrudd! Tror nok endel E30 eiere har fått seg en støkk etter denne ulykken.. innser fort hvor sårbar man er i en gammel konstruksjon.. A-stolpen og gulvet under pedalene er som regel det som butter først i front mot front... og der sitter man jo som regel.. denne ulykken gir meg dejavu fra da jeg kjørte bak en kompis som smalt i en telefonstolpe med E30 turbo for noen år siden.. der som her - så kunne det gått mye verre. Den bilen så også helt forferdelig ut.. Håper de kommer seg gjennom dette uten varige men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Det der stemmer alt for godt... Når jeg smalt med E30n min kom venstre forhjul gjennom gulvet og knakk venstre fot, kne og lårbein... Er spinkle gamle biler dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Noen som vet eller har det blitt oppklart om hvem som faktisk har hatt skylda, evt. hva som har skjedd? Er så nysjerrig at jeg nesten driter på meg! Hylle sa på treffet at politiet hadde bekreftet at det var varebilen som hadde kommet over i feil kjørefelt og frontet med e30'n. Altså varebilen sin skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 uff. forferdelig sak. sender mine tanker til familie og pårørende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Off... Kjenne æ får gåsehud langt oppover ryggen ... Ulykker som dette er noe som får folk te å åpne øynene.. Håpe det går bra me de.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Noen som vet eller har det blitt oppklart om hvem som faktisk har hatt skylda, evt. hva som har skjedd? Er så nysjerrig at jeg nesten driter på meg! Hylle sa på treffet at politiet hadde bekreftet at det var varebilen som hadde kommet over i feil kjørefelt og frontet med e30'n. Altså varebilen sin skyld. Tviler ikke på det, men de pleier vel ikke å si sånn innen en halvtime - time etter en smell, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Vel, hvis det er nok vitner på stedet som gjør at politiet er sikre på hva som har skjedd, så behøver de sikkert ikke etterforske så mye før de kan konkludere med hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Jeg var der ca 3-4t etter ulykken når de dro opp vraket og undersøkelsene var ferdig. da pratet jeg med politiet, fortalte hvem jeg var og hva vi arrangerte. Fikk da vite at jeg ikke skulle være redd for at personen i m3'en var skyld i ulykken, og at jeg kunne fortelle treffets deltakere at han IKKE har kjørt gris på vei til hotellet fra Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 off, fyf. håper det går bra med de involverte. satt i spania da bildet dukket opp på skjermen. rev i nakkehåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå