Gå til innhold

Karoline's 01' E46 touring 318i ✌️ Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

I går kveld hadde jeg en smule flaks vil jeg si!

Var bare is på veien, og havna ut i grøfta på motsatt side.

Idet bilen snurra rundt var jeg helt sikker på at den skulle bli vraka og jeg kom til å få vondt.

Kan trygt si jeg pusta lettet ut da jeg akkurat ikke traff nede i skråningen som var full av trær.. Heldigvis slapp både jeg og bilen unna uten en skramme :)

 

1486770_10151797108740810_211923222_n.jp

 

Dårlig bilde, men var verre enn det ser ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm..  usikker på om det var LED jeg bestillte, men er jo selvfølgelig det jeg skal ha.

Får bare vente å se når jeg får de. Er det feil får jeg bestille et sett med LED :)

 

Edit: Ser nå at det mest sannsynlig ikke var LED, så skal få ordnet opp i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hadde jeg en smule flaks vil jeg si!

Var bare is på veien, og havna ut i grøfta på motsatt side.

Idet bilen snurra rundt var jeg helt sikker på at den skulle bli vraka og jeg kom til å få vondt.

Kan trygt si jeg pusta lettet ut da jeg akkurat ikke traff nede i skråningen som var full av trær.. Heldigvis slapp både jeg og bilen unna uten en skramme :)

 

1486770_10151797108740810_211923222_n.jp

 

Dårlig bilde, men var verre enn det ser ut til.

Er det varselblink eller en us-blinklys på sidene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du LED i parklysa istedenfor angel eyes? ...

Ja LED angel eyes. Det er kommet en erstatter for CCFL lysrør, kitet er likt, men brukt LED i stedet. Mye finere lys og bedre holdbarhet.

Du kan se i LED tråden nedert s. 1 der ligger bilde av kitet og bilde av en E46 jeg monterte det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

316:  Takk, ja er glad den ikke ble vrak!

Question Mark: Det er varselblink.

 

Reef89: Ja, da blir det LED. Hadde ikke satt meg så veldig inn i det hehe. Takk for tips :)

 

Powerfulglenn: Takk! :smile:  Polere gjør jeg selv ja. Når det kommer til å skru så gjør jeg det jeg kan, og får jeg hjelp så er jeg med, å prøver å få lært mest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Var litt skeptisk til fargen med de kjipe vinterlissene, men med sommerhjul tok den seg bra ut! Bra det gikk bra med deg å bilen, skulle gjerne hatt samme flaks da jeg sklei med min bil, knuste bakfelgen og bøyde hele bakstillinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...