Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bytta også cupe vifta her om dagen sammen med liffi :D

Gikk litt fort men her er alt demontert og klar for skift, vifta lagde en hyle lyd så like greit å bytte til en ny så holder den noen år ;)

Postet bilde

Bortevekk!

Postet bilde

Gammel:

Postet bilde

Ny:

Postet bilde

På plass!

Postet bilde

Blåste dårlig så vi konkluderte med at cupe filteret er tett. Det så ganske så svart ut også så blir vel det neste som byttes snart ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort en liten "tråd-rydding" i dag, renska opp i skriveleifer, og bider som var fucked etter tapatalk ^^,

 

Pr idag er jeg på perm i K-town, uten bilen :'(  uff som jeg savner den tralla allerede, klør i fingrene etter å kjøpe deler og skru!

 

en litt kjedelig ting som skjedde rett før jeg reiste ned, er ett av de "nye" dekkene jeg kjøpte, trakk seg til bake til sin oprinnelige form, og slapp ut all luft i dekket. fikk bytta til reservehjul men diffen er ikke helt glad i sånt bruk har jeg hørt.

 

så da blir det å holde trykket over 4 bar :P må bare få sjokk luft i det, og håper ikke det andre hjulet har sluppet ut luft D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig E34, har alltid hatt sansen for dette karosseriet, er fint og se at slike biler blir tatt godt vare på :) tror kanskje jeg har sett denne live også faktisk, skrudd noen ganger på haugenstua?

Hehe elsker e34 karosseriet, kommer til å ha div e34 til jeg er gammel :) prøver så godt jeg kan å holde denne i gang ;)

Den mekkeklubben? Jo står der stadig vekk å skrur ;)

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...