Kristiansan'årn Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 Selvfølgelig skal fyren ombestemme seg når det gjelder kw coiloversane, rett før jeg skal ned i sør for å hente de samt vinterhjul mm.Jau jau, for kjøre på en bestilling på bc racing coilovers om detta ikke løser seg, sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Jøss... Touring treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Første bilen min: http://www.finn.no/44655162 Blitt mere rust enn når jeg hadde den sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 kommet mye rust på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 kommet mye rust på den ja!ble nesten litt neffor nå sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Har er en liten roadtripp jeg hadde til oslo med 3 sett felger 2 med dekk,en diff og full tank på 540'n Holder høyden sin ja Full tank: Heyhey! Bildene er tatt for litt siden men har ikke slengt de ut før nå sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Bytta også cupe vifta her om dagen sammen med liffi Gikk litt fort men her er alt demontert og klar for skift, vifta lagde en hyle lyd så like greit å bytte til en ny så holder den noen år Bortevekk! Gammel: Ny: På plass! Blåste dårlig så vi konkluderte med at cupe filteret er tett. Det så ganske så svart ut også så blir vel det neste som byttes snart sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 gjort en liten "tråd-rydding" i dag, renska opp i skriveleifer, og bider som var fucked etter tapatalk ^^, Pr idag er jeg på perm i K-town, uten bilen :'( uff som jeg savner den tralla allerede, klør i fingrene etter å kjøpe deler og skru! en litt kjedelig ting som skjedde rett før jeg reiste ned, er ett av de "nye" dekkene jeg kjøpte, trakk seg til bake til sin oprinnelige form, og slapp ut all luft i dekket. fikk bytta til reservehjul men diffen er ikke helt glad i sånt bruk har jeg hørt. så da blir det å holde trykket over 4 bar må bare få sjokk luft i det, og håper ikke det andre hjulet har sluppet ut luft D: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Nydelig E34, har alltid hatt sansen for dette karosseriet, er fint og se at slike biler blir tatt godt vare på tror kanskje jeg har sett denne live også faktisk, skrudd noen ganger på haugenstua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Nydelig E34, har alltid hatt sansen for dette karosseriet, er fint og se at slike biler blir tatt godt vare på tror kanskje jeg har sett denne live også faktisk, skrudd noen ganger på haugenstua? Hehe elsker e34 karosseriet, kommer til å ha div e34 til jeg er gammel prøver så godt jeg kan å holde denne i gang Den mekkeklubben? Jo står der stadig vekk å skrur sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Oijaa da veit jeg hvem du er er jeg som har den blå compacten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 30, 2013 Forfatter Share Skrevet November 30, 2013 Åja, da henger vi med sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Vurderer å bruke plasti dip på vinter felgene mine, skal prøve å få fram noen eksempler photoshop på mobil hoho Kleint med piggdekk i oslo. .. piggdekk gebyr ush sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Etter litt knoting, den ene er jo orginal seff.. kunne tenke meg grått eller sort senter, eller helt hvit felg, men slenger inn noen andre forslag også Skal på min e34 altså. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå