Kristiansan'årn Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Ser bra ut som vanlig Kommer til å bli en nydelig med senk og nye felger. Elsker også baklyktene dine. Skal som sagt forsøke på det samme selv, etterhvert Skal bli ganske så fet med Coilovers og felger ettervert blinklysa bak kommer til å bli hvite og muligens jeg har en mtech fanger for hånden snart ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 12.89 for bensin heldiggris! Har vel ikke sett 12 tallet for bensin siden 2011 her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Står ved slottet i dag, helt til høyre om du ser forran, fra kl 16 om noen vil slå av en prat og holde meg med selvskap ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Da var det bestilt smått fra koed, viskosekobling, cupe filter, og klips til framrute dekselet Skal bli godt å slippe den ule lyden ★sent from my wifi microwave★ evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Da var delene kommet for en stund sia men gadd ikke å legge ut før nå, må bare få montert de ★sent from my wifi microwave★ Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Rå bil! Jo takk du ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 hvor får du tak i de glassene til hvite bliklys bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 hvor får du tak i de glassene til hvite bliklys bak? Spør han her http://www.bimmers.no/index.php?/topic/727511-BMW-525ix-Touring-1993---Org.-lykter-med-hvit-blink-s.14 ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Se her ja Rani,pakke er gøy . Når du kommer ned til palmekysten,pling på så møtes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Se her ja Rani,pakke er gøy . Når du kommer ned til palmekysten,pling på så møtes vi. Det skal jeg blir denne helga men lovt bort hele helga til frua men plinger på om jeg kommer meg unna ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Det skal jeg blir denne helga men lovt bort hele helga til frua men plinger på om jeg kommer meg unna ★sent from my wifi microwave★ Ahhh,Denne helga blir jeg borte.Skal på en to dagers fest hos svigers...Uten barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Spør han her http://www.bimmers.no/index.php?/topic/727511-BMW-525ix-Touring-1993---Org.-lykter-med-hvit-blink-s.14 ★sent from my wifi microwave★ Takkar! det er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Lite som skjer med 540'n utenom at den står i garasje fri for is og frost Har 54 dager til dimmisjon nå... Ågudjesus skal bli godt og komme tilbake til Jobb og tjene peng og sjemme bort 540n! Førstepri er BC Coilovers!!! Så blir det små nips ! Men har blitt litt Ble småkjesken på 525ix sedan som bruksbil ass ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 4, 2014 Share Skrevet Februar 4, 2014 da er det ikke lenge til du dimmer nei. føler ikke du har vært så lenge borte heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå