Kristiansan'årn Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Strøken bil du har så deg uten for Biltema i dag Hehe, du som nistirra i e39n? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Pen bil:-) Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Pen bil:-)takker ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hehe, du som nistirra i e39n? ★sent from my wifi microwave★ Ups var visst meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Ups var visst meg hehe, har ingen ting imot en prat ; )★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 hehe, har ingen ting imot en prat ; ) ★sent from my wifi microwave★ Får stoppe neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Fikk bilen på bukk for å ta noen bilder: Tror jeg gjør lurt i å kjøpe en bunnpanne ekstra ... Fikk også vaska bilen ^^ Fikk prøvd shells syrefrie felgvask, funka gull! Men er litt smålei av å ha så mange eiker :/ Tada! Godt med regn bil, håper det ikke regner med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Har bunnpanne hvis d er int. Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Har bunnpanne hvis d er int.Har du pakning med den å?★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Den Shell felgvasken skal jeg kjøpe pga Th Star felga. De liker ikke syrebaserte midler... Uansett bilen ble fin med en skikkelig vask. Og det levner ingen tvil på at den bilen er lav nei.Tror jeg hadde vært en smule nervøs med tanke på bunnpanne. Men du kjenner vel denne bilen såpass godt nå at du vet hvor den treffer på veien eller ikke. Men denne må henge jo sitte godt på veien ,eller hva Rani? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Den Shell felgvasken skal jeg kjøpe pga Th Star felga. De liker ikke syrebaserte midler... Uansett bilen ble fin med en skikkelig vask. Og det levner ingen tvil på at den bilen er lav nei.Tror jeg hadde vært en smule nervøs med tanke på bunnpanne. Men du kjenner vel denne bilen såpass godt nå at du vet hvor den treffer på veien eller ikke. Men denne må henge jo sitte godt på veien ,eller hva Rani? Funka fjell den felgrensen, beste jeg har brukt faktisk, ja er ikke nervøs når jeg kjører, velger ruter der jeg vet det ikke er høye dobble fartsdumper, men går greit kjører i midten av de, det jeg hater er når det er midtdeler, da blir jeg tvunget til kjøre helt inntil midt rabatten og 2 hjul over dumpen. Hører kanalen da D: men de unngår jeg Jo sitter som klistret på veien, skulle bare hatt 225 dekk framme så hadde den ligget enå bedre, dekktrekk gjør at felgen vandrer litt mye, tokk litt hardt i når jeg skulle kjøre inn en liten vei, før en bil skulle passere, hadde litt merker da :/ ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Har du pakning med den å? ★sent from my wifi microwave★ har ikke pakning desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 har ikke pakning desverre. Pen og uten bulker/ skrammer regner jeg med? Har du og insugsbelg til m60n å? Den som går fra spjeldet til luftfilteret? Isåffal tar vi det videre på pm ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Den Shell felgvasken skal jeg kjøpe pga Th Star felga. De liker ikke syrebaserte midler... denne bør du kjøpe da: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=25_33&products_id=126 beste felg rensen som finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Blir å bestille når shelln begynner å bli Tom Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå