DK2 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Går fint å burne med 275 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 dekkstørrelsen har jo ikke så mye og si, er ikke bra uansett med åpen diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Drivverket får vell litt mer juling med bredere dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Nå vet jeg ikke hvor ofte liffi leker, men når man knekker drivaksler gjevnlig, så er jeg litt forsiktig Solgte et sett med felger til en fyr som bodde i grimstad, så ble det et par burgere på mekkærn Så nå kommer et par bilder Og: Subber foresten bak med de nye hjulene, så der skal valses litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Denne må jeg si var grom! Synes først at nyrene forsvant litt, men den ser veldig bøs ut på siste bildet! Slippe ned fronten så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Denne må jeg si var grom! Synes først at nyrene forsvant litt, men den ser veldig bøs ut på siste bildet! Slippe ned fronten så er du der Takker , bmw har en tendens til å være litt gubbe bil når de har chrome nyrer. og når jeg har shadowline rundt hele bilen ellers, så blir e34 mye mer sinna med shadowline nyrer. har bestilt deler fra koed, og har coilovers liggende, så fronten skal ned, bak er høyden perfekt, men må som sakt valse, da den subber når jeg holder 80 i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Liten uppdate her, sliter litt med pengene om dagen så vurderer å selge div stæsj jeg har planlagt til bilen, men IKKE 540'n!. Pm meg for interesse. Meeeeen kan ikke henge med hue heller, så er noen bilder jeg tok med kamera fram til i dag ! Ble tatt på natterstid, men kameraet fikk opp lyset veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Flere bilder Trofaste maskoter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Enda litt flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Noen jeg redigerte litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 8, 2013 Share Skrevet Juli 8, 2013 Knekker stikkakslinger jevnlig??! har aaaldri hørt om en org E34 med knekte stikkakslinger og hva slags deler skal du selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Knekker stikkakslinger jevnlig??! har aaaldri hørt om en org E34 med knekte stikkakslinger og hva slags deler skal du selge? Liffi har knekt et par det jeg hap på første side sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hva som er tilsalgs da? mtech rattet? Bestilte ikke du coiloversene til en 525? Isåfall ville jeg kanskje vurdert å skifta fjører på den om du vil ha skikkelig stiv bil? en 540 touring er over 1800kg med fører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hva som er tilsalgs da? mtech rattet?Bestilte ikke du coiloversene til en 525? Isåfall ville jeg kanskje vurdert å skifta fjører på den om du vil ha skikkelig stiv bil? en 540 touring er over 1800kg med fører De jeg kjøpte det fra Hadde sanne settet på en 540 touring hmmm vurderer rattet også sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Hva er det som er tilsalgs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå