Mr Mykland Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 kan godt stemme det Utrolig fin bil med sabla grom lyd Fikk lagt den litt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Gjorde det , men tar det med ro og ingen syke sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Lurt lå bak deg i en Volvo som det var litt på kanten til å galt noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 (endret) Hehe slike stunder jeg "trekker" meg, er ganske åpent på mjåvann og lite som egentlig kan gå galt. Endret Desember 30, 2014 av crabfish190 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Har du vært på denne siden av fylkesgrensa uten å stikke innom meg? Er forøvrig blitt veldig bra nå denne bilen, grom lyd og bra utseende med den nye fangeren Jeg likte det jeg så sist vi møttes tror jeg skal ta en tur innom grimstad og Ærendal, men blir litt spontant hva med å avtale no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 8, 2015 Share Skrevet Januar 8, 2015 fant ut at jeg aldri har vert inne på din tråd her! men nå er jeg med og at det er en grom bil du har er jo ikke tvil om hvor mye betalte du for supersport senken? er mulig jeg trenger noe slikt jeg også etterhvert,,, om ikke du vil selge de til en fornuftig pris når du har vert hos vesenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 fant ut at jeg aldri har vert inne på din tråd her! men nå er jeg med og at det er en grom bil du har er jo ikke tvil om [emoji14] hvor mye betalte du for supersport senken? er mulig jeg trenger noe slikt jeg også etterhvert,,, om ikke du vil selge de til en fornuftig pris når du har vert hos vesenet? Hyggelig du datt innom nei men Ca en 4-5k + deler til tårnlagere og ekstra gummien, men ikke se bort ifra at du skal få de for kostpris av bare senkesettet, blir nok ferdig senest den 17. Da jeg har fått utsettelse til, hvis ikke blir det avskilting hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 høres bra ut du får heller gi en lyd så ser vi avskilting er vel ikke tema!,, feste skiltet med noen jævlige skruer,, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 DA har jeg bestemt at bilen skal kjøres bort å få litt "pleie" om en ca 14 dagers tid men har ikke helt bestemt meg for fargevalg. orginalfargen... jo er jo fin den, men er "standard" har kikket litt på esoril blå, lagoon grønn og techno fiolett. men jeg vil ikke ha noe som alle har, noe litt eget noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 estoril blue <3 Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 hellakkering? blir bra! er jo gøy med litt forandring i farge ja,,, og det er j ikke en spesiellt sjelden farge du har så taper på en måte ikke mye på det har selv alltid hatt lyst å se en e34 i marrakech brown da,,, touring i den fargen med de felgene du har, høyglanspolert og hvit eller svart senter? hadde smeltet med en gang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 hellakkering? blir bra! er jo gøy med litt forandring i farge ja,,, og det er j ikke en spesiellt sjelden farge du har så taper på en måte ikke mye på det har selv alltid hatt lyst å se en e34 i marrakech brown da,,, touring i den fargen med de felgene du har, høyglanspolert og hvit eller svart senter? hadde smeltet med en gang hehe nei vettu hva andreas marakesshhh er jeg blitt lei av ikke fan av brun men estoril med polert kant hadde vært grumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 synest det blir så enkelt med blå og aldri sett en skikkelig e34 i marrakech... men jaja,,, estoril er fint det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Velg for all del originalfargen, den er nydelig og sjelden Estoril er nydelig den også men kler kun nyere BMWer, Techno Violet er bare oppbrukt dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 så estoril er oppbrukt fredrik? bredfront, oransje blink og de lyker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå