puggy Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 BMW E21 legionen er et relativt lite samfunn som består av de få utvalgte som fortsatt verdsetter disse "glemte" bilene. Den massivt populære E30'n overskygger sin mindre, lettere og enklere eldre bror. Jeg kan nå si at jeg tar del i en gruppe eiere som tar stolthet i sine biler og omfavner ideen om at deres E21, oppstarten til linjen av BMW 3-serie, er ikke bedre enn sine søsken ... bare først. så etter en tur over svenskegrensa står det nå et lite stykke historie, og en håndfull drømmer i garasjen. nemlig min egen lille E21 jeg har enda ikke lagt en konkret plan om hva jeg skal gjøre med bilen. så forslag, innspill og inspirasjon til hva.. tas imot med åpne armer. så uten mer om og men.. her er min bmw e21. Om bilen: BMW 318i 1982 mod. Den har hatt 2 svenske eiere iløpet av sitt 31 år lange liv. og nå fortsetter reisen på norske veier! første eiger av bilen var en eldre herre som kjørte den hver dag, hvor enn veien skulle gå. den ble flittig brukt av han frem til 1996, da den ble satt bort under en pressending på en låve i sveriges svar på Toten. Fortsatt på "Toten" så ble bilen plukket opp i slutten av 2012 av enda en svensk totning. Han sandblåste og epoxygrunnet hele karroseriet, før han i Mars måned pågående år, falt for det som etter min mening er den peneste BMW fargen som er å oppdrive... nemlig marrakech brun. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 tøff bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 tøff bil:) Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Fantastisk Velkommen til forumet! Mere info om bilen da? Motor, bilder av interiør/motorrom... Oppusset? osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puggy Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Fantastisk Velkommen til forumet! Mere info om bilen da? Motor, bilder av interiør/motorrom... Oppusset? osv osv takktakk:) skriver litt til nå! så kommer det fortløpende flere bilder etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Veldig pen bil, e21 står ikke tilbake for e30 i design. Gleder meg til flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Flott bil! Kan tenke meg Marrakechbrun kler E21 godt. Kunne tenkt meg å se flere bilder av den Spesielt av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 flott bil, her må du være flink til å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Nydelig bil ja mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 simply clean beskriver vel denne rimelig bra fargen satt som et skudd å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Er ikke så mye man trenger å gjøre med denne vel? Lurer på om denne bilen hadde kledd originale (eller hvite) blinklys? Får litt bedre frem særtrekket på fronten på E21 om man ikke kamuflerer med mørke blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Pen bil i nydelig farge! Men jeg tror også at originale blinkers både foran og bak ville vært penere... Og gull-senter på felgene kanskje? B-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Pen bil! Synes disse er vel så pene som E30! Men den hadde kanskje trengt å kommet litt ned foran, så du slipper campingstuket! Ang. blinklys er jeg litt enig med resten om orange blink rundt om, men er samtidig litt usikker på hvordan knallorange passer sammen med marrakech.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gratulerer med et av de peneste karosseriene bmw har laget... pøs på med bilder/planer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Her må jeg følge med etter bilder Gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå