Gå til innhold

schmiedmann...


pj0tr
 Share

Anbefalte innlegg

Fanden... Skulle akkurat til å bestille stort sett alle slitedeler til E60'en innpå Schmiedmann, ettersom prisene var så hyggelige..

Koed har jo nesten ingenting til E60, og som flere nevner her; GS er dyrere enn BMW-forhandlerene på det meste.

Finnes det alternativer?

Send mail direkte til geir@koed.no da får du nok det du skal ha..

Nå er det jo ferietider hos mange, så det kan jo være grunn til at enkelte ikke svarer på mail..

Har handlet masse hos både GS og KOED, men den ene gangen jeg handlet hos Schmiedmann gjør at jeg aldri i verden kjøper noe der igjen, selv om de har OK priser på en del. Det hjelper liksom lite når man aldri får det.. Da betaler jeg lett litt ekstra hos GS, og har delen dagen etter om jeg ringer de før kl.13...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt eksos av schmiedeman som skulle passe rett på, i tillegg til at den var flere uker forsinka så viste det seg at den ikke passa rett på. De har jo verksted også, men de var ikke særlig interresert i å montere.

ang GS så spurte jeg nettopp om pris på supersprint potte, fikk tilbake ett tilbud på supersport istede som i tillegg var dyrere enn på hjemmesida dems. Og til e36 istedenfor e46. Etter skulle jeg få pris på supersprint, men venter fortsatt:)

Det er jo dyrere å handle i Norge, men da forventer man jo litt service også. Så nå er det tilbake til ebay:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla ett par ganger med schmiedmann og det har gått fint alle gangene. Hyggelig korrespondanse på epost når jeg har hatt noen få spørsmål og.

Koed har jeg brukt bare en gang, men gikk fint der og.

Pga at jeg bor i Oslo og GS har butikken sin, blir det ofte at jeg stikker innom de for småting.

alt i alt er jeg godt fornøyd med mulighetene man har som kunde når man trenger bmw deler. Både i å finne ut hvilken del man trenger i form av ETK og ulike butikker å sjekke ut. Slipper å "stå med lua i handa" og be om å få bestille en "magisk" del gjennom merkeverksted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt eksos av schmiedeman som skulle passe rett på, i tillegg til at den var flere uker forsinka så viste det seg at den ikke passa rett på. De har jo verksted også, men de var ikke særlig interresert i å montere.

Jeg har aldri opplevd at eksos passer rett på. Men det kan hende jeg har vært uheldig :P

(Og det inkluderer Simons-eksos)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk gidder og handle på schmiedmann. Elendig service, dyre priser også er de latterlig dårlige til og levere. Hele sjappa virker sykt useriøs for meg. Jeg jobber 100 meter unna butikken på rud men kjører heller in til byen for og handle hos gs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...