Insulaventus Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 BMW 318i E36 - Besiktiget kjøretøy. Stått i 3,5 grus. Gått 213k - Farge: Hvit. Rustflekker ved bak og på tak. - Senket lovlig i vognkortet. - Mose vokser i dørkarmer - Piggdekk står på, høyre framdekk er punktert/luft utgått. Er usikker på Høyre bakdekk. - Startet med startkabler fra annen bil. - Litt ujevn tomgang. - Lys fungerer som normalt. - viskere fungerer. - spylere fungerer. Dette er hva jeg fikk ut av det lille besøket jeg hadde med bilen. Er usikker på hvilken års mod det er (1996 tror jeg) men jeg skal se videre på bilen i morgen, skal også gå igjennom en skjekkliste. Hvis det blir kjøp så kan det hende jeg lager et Prosjekt emne der jeg kanskje kan få hjelp fra dere erfarne Bimmer kjørere slik at restaureringen går greit. Ikke spør om hvorfor ikke selger kjører den til vraking, vrakestasjon er ikke i nærheten i og med at bilen står på ei øy 2,5 timer fra land med ferje. Skal ta bilder i morgen og legge ut hvis det er av int. Er det noe jeg burde være obs på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 For 1000kr er det ikke så mye du bør være obs på. Sålenge du er forberedt på at bilen kan vise seg å være vrak/delebil når du begynner å plukke den, samt at bilen ikke er tyvegods. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Ville sjekka nøye for rust under da gressplen ikke er noen god oppbevaringsplass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Ville sjekka nøye for rust under da gressplen ikke er noen god oppbevaringsplass... Hvorfor det? Skyldig avgifter er vel det eneste du bør sjekke mtp pris her Du får jo 3000 hvis det viser seg at den er full av rust og vil kaste den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 For 1000kr er det ikke så mye du bør være obs på. Sålenge du er forberedt på at bilen kan vise seg å være vrak/delebil når du begynner å plukke den, samt at bilen ikke er tyvegods. Det høres kanskje litt for bra ut til og være sant, men denne er ikke en vrak/delebil og den er heller ikke tyvgods. Grunnen til den ekstreme prisen er pga at de ikke gidder og kjøre den til vrak pga mye stress med frakting dit, i tilleg til at den tar unødvendig plass og bare vil ha den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Ville sjekka nøye for rust under da gressplen ikke er noen god oppbevaringsplass... Er forberedt på at det er en del rust ja, men hvis det ikke er så at den har ekstreme rustskader og hull så blir det nok kjøp. Skal dra bortover nå og sette på sommerdekk og ta en tur. Bilder kommer senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Sjekk kun at bilen ikke er stjålet, ellers så er det ikke så mye å tape på. Vrakpanten er jo på 3000,- så uansett har du gjort en god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Sjekk kun at bilen ikke er stjålet, ellers så er det ikke så mye å tape på. Vrakpanten er jo på 3000,- så uansett har du gjort en god handel Jeg tenker like så, men. Hvis jeg får den i stand og får prøveskilter på den, så må jeg kjøre den 8,5 timer nedover til der jeg bor. tror kanskje det jeg tjener på vrakpanten utgår, og jeg sitter igjen med et eventyr som akkurat kostet litt mer enn vrakpanten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Har nå byttet til sommerdekk som var en pain in the ass i og med at hjulene satt fast. fikk den opp på en bukk og inspisert underside for rust, rust er så klart der men er mindre enn forventet. Får ikke til og laste opp flere bilder av gangen, noen som vet hvordan eller hvorfor? Bilen ruller fint og jeg er overrasket over hvor god stand den er til og ha stått i 3,5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Har nå byttet til sommerdekk som var en pain in the ass i og med at hjulene satt fast.fikk den opp på en bukk og inspisert underside for rust, rust er så klart der men er mindre enn forventet. Får ikke til og laste opp flere bilder av gangen, noen som vet hvordan eller hvorfor? Bilen ruller fint og jeg er overrasket over hvor god stand den er til og ha stått i 3,5 år. Dont be surprised, its a BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Her kommer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Det der er et godt kjøp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Det der er et godt kjøp!!!! Kan du utdype deg, hvorfor tror du det er et godt kjøp? Var ute nå nettopp og kika i topplokk lokket (hvis det er noe som heter det). Det var et tykt lag med hvitt belegg innenom. hadde en venn med meg som sa at det var vann/kondens. hva skal dette bety og hvordan får jeg fikset det? Jeg har to måter og få den hjem på. jeg må enten fikse BMW'en her som den står og så kjøre den 45 mil hjem. Eller dra hjemmefra med trekkbil og biltilhenger. hva tror dere blir rett både økonomisk og for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Å kjære vene. Det er en bil til 2000kr under vrakpant. Dersom du ikke klarer å bestemme deg for om det er et godt kjøp er det kanskje like greit å styre unna og kjøpe en bil med garanti fra forhandler? Jeg hadde kommet til å kjøpe bilen for å selge litt deler og vrake den etterpå. Bilen har ikke godt av å stå for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Bilde av bilens utsende. Her er video av motorommet og tikkelyden. http://youtu.be/36SYjh3mVI0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå