Gå til innhold

Alpina B10 4.6 E39 - Alpina Biturbo E34 - E39 Individual*Atlantis* --Biturbo update Side 9

Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med en fantastisk bil :) Dette er Alpina på sitt beste, nydelig farge som passer en Alpina av denne årgang perfekt. Eneste er spiller modulen i midtkonsollen, her regner jeg med du får på plass noe originalt etterhvert ;) Når det gjelder skilter så sier jeg kjør på bare, vi trenger flere Apinaer på skilt i Norge. Med alternativ så bør denne bli billigere på avgiften enn E39 M5, dette er jo en eldre bil også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil dette her!

Tror jeg må gjøre noe lignende en dag. Så videoen på youtube om å kjøpe bil i Japan og det virket jo ganske kult :)

Takker:)

Ja auksjonene er ganske fasinerende, sett endel klipp på youtube selv. Men man må være registrert med firma i Japan for å kjøpe på auksjon om man ikke tar det igjennom et Japansk selskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en fantastisk bil :) Dette er Alpina på sitt beste, nydelig farge som passer en Alpina av denne årgang perfekt. Eneste er spiller modulen i midtkonsollen, her regner jeg med du får på plass noe originalt etterhvert ;) Når det gjelder skilter så sier jeg kjør på bare, vi trenger flere Apinaer på skilt i Norge. Med alternativ så bør denne bli billigere på avgiften enn E39 M5, dette er jo en eldre bil også :)

Takk Fredrik, alpina blå er en utrolig pen farge ja. Men liker også alpina grønn godt, syntes det ser flott ut det også!

Spilleren blir nok fjernet, da jeg har kjøpt dynavin spiller som jeg skal sette inn. Windows versjonen, så det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig E39 :) Du har virkelig en flott samling nå!

Takker for det!

Må også si at E38n du har er blitt utrolig bra siden du kjøpte den.

Syntes e38 er noe av det top 5 flotteste karosseriet bmw har kommet med. Blir nok en e38 etterhvert her og tenker jeg..

Ellers er jeg Ganske fornøyd med bilene jeg har nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er E38 en lekker bil, men også en av de beste bilene BMW har bygget når det kommet til kvalitet :) En slik i Alpina utførelse må du få deg Chris 8)

Blir hundre ganger bedre med den nye spilleren din, hiv ut bilde når den er montert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så det ut før

post-61034-0-02243100-1381958812_thumb.j

Sånn ser det ut med Dynavin D99, kan ikke bli bedre!

post-61034-0-82539100-1381958833_thumb.jpost-61034-0-92563600-1381958862_thumb.jpost-61034-0-26370500-1381958885_thumb.jpost-61034-0-48168400-1381958908_thumb.j

Et bilde av skiltet med det hellige 187 nummeret, Så dette er en av de 200 første Alpina Bygd på e39 med v8, av totalt 1206 sedan biler. Da er også 4.8 v8s inkludert!

post-61034-0-55644900-1381958924_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...