Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Gratulerer med min drømmebil B10 BiTurbo er helt klart den råeste E34en som er å få tak i, denne bilen henger godt på dagens M biler til og med Begynner å bli en fin liten samling av disse bilene her i landet nå Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Gratulerer med nok en kongebil.. Så knallfin ut. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Takk for det. Bilen er veldig pen i lakken og innvendig. Må bare få vasket bilen og fikset litt småtteri så blir det en flott sommer i den.. Bilen var tom for strøm og batteriet dødt, men har et nytt liggende. Så ikke fått kjørt ordentlig med bilen enda... Skal komme med flere bilder av den asap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 16, 2014 Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er flott at du beriker den norske bilparken med disse importene dine. E34 er og blir den råeste 5eren BMW har produsert (til tross for at den er stor og tung). E34-fronten får meg til å smelte hver gang - jeg fantaserer ukentlig om å få kjøpt Concorde-Biturboen i Arendal... Legg ut mange bilder! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Det er flott at du beriker den norske bilparken med disse importene dine. E34 er og blir den råeste 5eren BMW har produsert (til tross for at den er stor og tung). E34-fronten får meg til å smelte hver gang - jeg fantaserer ukentlig om å få kjøpt Concorde-Biturboen i Arendal... Legg ut mange bilder! Øistein kommer nok ikke til å selge concode biturboen vil jeg tro... Enig i at e34 er et utrolig flott karosseri fra bmw! Bilder kommer i fleng etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Her er hvertfall noen flere bilder ifra hentingen som ble gjort på fredag 14.3-2014.. Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erneland Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Säger det igen, färgen är grym! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå