Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Yeh, derfor er det ekstra kjipt når det ikke ble noe :(
Synes CX-R var ekstremt tøffe, og noe ikke alle har.
Så det blir nok noen timer med leting etter nye felger før jeg klarer og legge meg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse. CS4 er 4 bolts felger, CS5 er 5 bolts. CS5 er greie de, meeeeen de kommer kun i 8.0x18", og det blir for smalt.

Endret av Stawky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på tanken om 18" BBS CH, kule felger, men de er veldig vanlige, og har ikke helt de specsa jeg kunne tenkt meg.
Har kansellert ordren hos Baan Velgen, og tror jeg har funnet felger jeg skal kjøpe, men venter til pengene er tilbake fra Baan Velgen før jeg kjøper noe, så det er bare og komme med mer innspill :) Alt mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med felgjakten? Veldig spent på hva du går for, siden jeg nettopp var i samme situasjon. Haha.

Så faktisk noe sært og kult på google, men vet ikke hvordan det er å skaffe/få til, pris osv.

Det var hvert fall Breyton Competition, med gun metal-senter. Kanten var konet og med nedsenkede skruer i konet. Noe ala Hartge sine konede, skrudde kanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så og si bestemmt meg for felger nå. Det er Orignale BMW felger denne gang også, og reveal kommer nok når jeg har kjøpt de.
Kommer en kar og henter 95ene i morgen, så da må jeg bare få solgt dekka og få tilbake pengene fra Baan Velgen så er alt godt ^^
Bestiller nok felgene i starten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...