Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

@koll, Jeg hørte det fra han når jeg snakka med han at det var en som venta på naf-test, så da slo jeg bare til ;)

tenkte ikke at de skulle være noe problem siden den var på service og eu rett før salg. Det viste seg til og være riktig når jeg leverte den på Naf test i etterkant, kom tilbake med 0 feil :)

@Frode D, det var trelistene jeg var mest skeptisk på jeg også, men det passer sååå bra sammen med cinnamon, føler ikke det er så mye annet som passer. Flytter på seg gjør den, fo sho

@Danielk, kan nok stemme det ja, han prøvde og selge den tidligere også, men var vell ikke nok interesse for den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall fornøyd jeg ja ^^

jeg har også en mistanke om at jeg var nær og gå for den du kjøpte også, hvis denne kommer fra Stavanger.

InsidePerformance eksos?

@ Erikyog, hvilket deksel er det du tenker på?

Det er akuratt som på bildet der, bare at de jalla cabon dekslene over motor og insug er byttet tilbake til orginal.

Det skjuler pressa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen den bilen din. Fargekombinasjonen her er jo perfekt. Props til han som bestilte denne ny :P

Og jeg synes, ja dette er vel aller første gang at jeg både mener og sier det, trelistene var pene her og er med på å gjøre interiøret fullkommet. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Blir bare mer og mer fornøyd med det selv, spesielt utvendig.

Virker som den har grønn/gull aktige flak i lakken som gjør at den skinner pent i sola.

Herlig og ha en ganske skjelden farge også, ser ikke ut som andre med denne fargen har postet her på forumet, finner også veldig få på e46fanatics også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...