Thundercoil Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Yaaay. Looks better than ever PDC er sånt drit du kan ta når du legger den ut for salg. Haha. Kjørte i 2 år med defekt PDC selv. Relativt små biler, ift dagens modeller, så er jo lekende lett å parkere Bare være litt obs på ting som stikker ut i knehøyde. Haha. Andy520iA reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Absolutt fornøyd med felgvalget, ble bedre enn forventet må jeg si 2 av sensorene mine har vert ødelagt siden jeg kjøpte bilen, og begynner å bli mektig lei av at den hyler hver gang jeg setter den i revers Så siden jeg har fått meg bakfanger uten, så blir det nok til at jeg koder det helt bort og tar ut det som har med PDC og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Fett! Må ta oss en photoshoot sammen nå Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Flott vær var det også idag, så da ble det grundig vask og bilder!! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 ble bra det! foresten hvordan eksos er det du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Takk Det er InsidePerformance eksos, kjøpte det av Thunder. Men blir byttet ut når jeg har råd, tror den struper litt for mye når jeg har kompressor. Men det blir også veldig mye turbulens siden rørene som går til potta blir til 1 før selve lyddemperen. Så når jeg gir full gass så får jeg bare en fæl blåse lyd fra eksosen. Var kjedelig og høre at jeg hadde 0 eksoslyd sist jeg var på bane men utenom det så er det rå lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 ah hehe okey ja da er det jo greit og få byttet det ut med en gang! hvordan eksos blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Gratulerer ! endelig var godbilen tilbake, de felgene kledde bilen godt! Men litt senk må den ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 ah hehe okey ja da er det jo greit og få byttet det ut med en gang! hvordan eksos blir det da? Vet ikke helt enda, blir bare vanlig dobbel endestusser på den ene siden denne gang. Tenker og gå for noe som gir meg rakrør fra cattene og bak til bakpotte, og ofc en bakpotte med god flow og som ikke bråker alt for mye. Gratulerer ! endelig var godbilen tilbake, de felgene kledde bilen godt! Men litt senk må den ha Takk Felgene gikk over forventningene mine Skal ned litt både fremme og bak når jeg får valsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Gleder meg til og se slutt resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 (endret) Da har den fått seg en skikkelig vask og tørk før den ble satt inn i varmen for vinteren.En del planer for vinteren:Ned med hele bakstilling og tank for og ta alt av rust jeg kan finne, forsterke gulvet (tenker å bruke cavity foam og epoxy).Bytte alle foringer i bakstell og bremserør.Supersprint eller Eisenmann potte siden InsidePerformance sin verker som den struper litt og lager mye turbulens = kun blåselyd fra eksosen med flat pedal Finne en løsning annet enn orginal luftboks som passer pressa. Og sikkert litt til som jeg ikke kommer på i farten Endret Januar 1, 2015 av Stawky Freakshow, Skulebollen og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2014 (endret) Har ikke skjedd noe med bilen i siden den ble satt inn for vinteren, da vi holder på å bygge pauserom (mancave?) i verkstedet Men har nå fått ca alt som skal gjøres ila vinteren: Forsterkningsplater til bakstilling. Forsterknings skum fra BMW til bakstilling. Alle foringer til bakstilling. Nye bremserfremme (skriver/klosser) Stabstag fremme. Nye lykteglass, Lamin-X og Angel Eyes. Varmt og godt Endret Januar 1, 2015 av Stawky Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2014 Første lille del av vinterplanene nesten utført Mangler bare en kontakt, er nok ferdig montert i morgen. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 bilde av intriøret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå