Stawky Skrevet Desember 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2014 Ligger 2 bilder på første posten Eneste som e gjort innvendig siden jeg kjøpte bilen er Navi, koppholdere, byttet Schmiedmann pedalsettet ut me orginal gummi og byttet rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Ligger 2 bilder på første posten Eneste som e gjort innvendig siden jeg kjøpte bilen er Navi, koppholdere, byttet Schmiedmann pedalsettet ut me orginal gummi og byttet rattet. Så det nå utrulig nydelig farge på interiøret ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2015 Takktakk Litt usikker om det passer uten tre på rattet, så mulig jeg prøver meg på litt foliering. Brushed alu f.eks Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 jeg har vel samme farge på intriøret mitt jeg har sorte lister invendig ser ikke så gærnt ut ^^ ligger vel bilder på tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2015 Ganske nerme hvertfall. Mitt er Cinnamon, så det er litt lysere enn ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Åja nydelig farge hvertfall Fint med litt anderledes en sort skinn som alle andre har >.< Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Da har jeg nesten bestemmt meg for Eksos. Blir og gå bort fra Quad og over til dobbel stuss. Blir Supersprint, men står mellom 2 valg. Den ene er 2 vanlig runde stusser str 80, men har tykke vegger i stussen, noe jeg ikke her 100% fan av. Vurderer derfor og gå for Twin oval 100 x 75. Denne har tynne vegger, og er heller ikke for drøy oval som på Adui RS osv. OO 80 Twin Oval Litt dårlig bilde av den ovale. Om noen vill se litt mer hvor oval den er så kan jeg finne frem en youtube video jeg fant tidligere med 100 x 75 oval. (Ikke på bmw) Any thoughts? Endret Januar 6, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 (endret) Jeg hadde valgt den med runde. Jeg liker n¨r det er litt tykkelse på veggen også. Endret Januar 6, 2015 av StigJ Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 6, 2015 Share Skrevet Januar 6, 2015 Jeg hadde valgt den med runde. Jeg liker n¨r det er litt tykkelse på veggen også. 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Hvis du skal selge gamle eksosen din så er jeg interessert om den passer på min 320ci e46. 2002 modell Siifra om du har lyst til og kvitte deg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Den er til M54 så den er så og si bolt-on på din Mulig en kompis skal ha den, men skal gi lyd hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Den er til M54 så den er så og si bolt-on på din Mulig en kompis skal ha den, men skal gi lyd hvis ikke. Åhh! Hadde vært noe det.. Har lenge letet etter en sånn eksos som passer m54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Vil du ikke ha giring på rattet? eventuelt originalt m3 smg ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 Det er et org M3 SMG ratt og har paddene liggende. Men det ligger et hint på første side her på hvorfor de ikke er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 Det er et org M3 SMG ratt og har paddene liggende. Men det ligger et hint på første side her på hvorfor de ikke er montert Liiiker TheMaa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå