Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 da må jeg bare spørre, hva må du ut med for bbs felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Totalen ville kommet på rett over 17k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 det var jo faktisk ikke så gærnt. men work felgene ville vel kommet på 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Yeh, derfor er det ekstra kjipt når det ikke ble noe Synes CX-R var ekstremt tøffe, og noe ikke alle har.Så det blir nok noen timer med leting etter nye felger før jeg klarer og legge meg ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Oz futura, ac rennsport, hartge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Hva med CS-4, da? De ligner i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 (endret) Rettelse. CS4 er 4 bolts felger, CS5 er 5 bolts. CS5 er greie de, meeeeen de kommer kun i 8.0x18", og det blir for smalt. Endret Mai 5, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 Var inne på tanken om 18" BBS CH, kule felger, men de er veldig vanlige, og har ikke helt de specsa jeg kunne tenkt meg.Har kansellert ordren hos Baan Velgen, og tror jeg har funnet felger jeg skal kjøpe, men venter til pengene er tilbake fra Baan Velgen før jeg kjøper noe, så det er bare og komme med mer innspill Alt mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Stooone har vel noen ordentlig feite workmeister i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Hvordan går det med felgjakten? Veldig spent på hva du går for, siden jeg nettopp var i samme situasjon. Haha. Så faktisk noe sært og kult på google, men vet ikke hvordan det er å skaffe/få til, pris osv. Det var hvert fall Breyton Competition, med gun metal-senter. Kanten var konet og med nedsenkede skruer i konet. Noe ala Hartge sine konede, skrudde kanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Har så og si bestemmt meg for felger nå. Det er Orignale BMW felger denne gang også, og reveal kommer nok når jeg har kjøpt de.Kommer en kar og henter 95ene i morgen, så da må jeg bare få solgt dekka og få tilbake pengene fra Baan Velgen så er alt godt ^^Bestiller nok felgene i starten av neste uke. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 hvor store er dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 225/35/19 og 245/30/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 7, 2015 Share Skrevet Mai 7, 2015 Hva skal du ha for de? Og hvordan dekk er det? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Har lagt de ut for 5k. Nesten helt nye, kun kjørt de 2mnd jeg brukte Style 95ene. 9mm spor igjen fremme og 8mm bak. Alle 4 er Falken FK453 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå