Newgarden93 Skrevet Desember 10, 2015 Forfatter Skrevet Desember 10, 2015 Fikk et bilde av Vegard i dag som bygger nye tårn lager og camer justering på Ohlings coiloversene mine. Dette blir gromt! Trenger dere modifiseringer på understell så er dette mannen å kontakte! BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk Chris11slett reagerte på dette 1
BMW E30 325 Skrevet Desember 11, 2015 Skrevet Desember 11, 2015 Følger med her:) Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Skrevet Desember 13, 2015 Grise gromt grenrør på M88 motoren. Har løfta ut motoren for å bygge om bunnpanna og lakke motorrommet BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Desember 15, 2015 Forfatter Skrevet Desember 15, 2015 Liten update! Har i dag tatt litt mål og funnet ut hvordan jeg skal bygge om M88 bunnpanna. Får plass til litt mere olje Kunne ha kjørt med bunnpanna fra M30 motoren siden den passer rett på, men M88 panna er med på og stive av hele blokka, så da belger jeg å bygge om den. Blir og flytte sumpen så den står ca på midten Har og i dag tatt ut styresnekka og bremsekraftforsterkeren samt skrapa av de gamle mattene i motorrommet. Skal sveise igjen noen små hull, så blir det å lakke hele motorrommet i svart silke matt BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Skrevet Desember 19, 2015 Bunnpanna til M88 følgere helle formen til blokka under og gir støtte til girkassa + at måten konstruksjonen til bunnpanna er gire mere stivelse til bunnpanna. Kan prøve å ta noen bilder av dem så du får sett BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Desember 19, 2015 Forfatter Skrevet Desember 19, 2015 (endret) Har fått fjærbeina tilbake fra vegard i dag. Han har bygget helt nye fjærtårnslager og plate med camber justering. Laga 4 bolts feste istede for 3 som er originalt kjempe fornøyd med resultatet! Endret Desember 19, 2015 av Newgarden93
danskiii Skrevet Desember 21, 2015 Skrevet Desember 21, 2015 Uuuuh spennendes, liker ohlins fra mine mitsu dager Sendt fra Z5 Premium, uvant, skriveleif forekommer.
Newgarden93 Skrevet Januar 4, 2016 Forfatter Skrevet Januar 4, 2016 Update!! Har renska høyre hjulbuen for tektyl og dritt. Fant jo selvfølgelig noen små rusthull som måtte sveises. Har lagt på et lag med grunning og en body masse. Blir ikke helt fornøyd. Har prøvd to forskjellige nå, men finner ingen som er tykke og tørker. Noen som har anbefalinger?? skulle vert så tykk at den hadde skjult sveisefugen. Bilder: BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Skrevet Januar 5, 2016 Fått noen bilder fra vegard i dag bunnpanna starter å ta form. Mangler bare skvalpeskott så er den ferdig BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk BimmerAnders, danskiii og Larsinnj reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå