Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

E61 bilene som har sort diffuser bak: Er dette noe spesielt kjennemerke? Min har hvit diffuser og jeg tenkte å bestille sort diffuser.

Håper ikke dette blir det samme som å sette på m5 merker bak? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E61 bilene som har sort diffuser bak: Er dette noe spesielt kjennemerke? Min har hvit diffuser og jeg tenkte å bestille sort diffuser.

Håper ikke dette blir det samme som å sette på m5 merker bak? ;)

Såvidt jeg vet kom ingen E60/61 med sort diffuser originalt, så det er noe folk har funnet på selv - mest sannsynlig som en følge av at F10/11 kommer med mørkegrå diffuser originalt på biler med M-sport.

Men du trenger vel ikke bestille ny? Du kan jo f.eks. bare lakkere eller foliere diffuseren du allerede har :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet kom ingen E60/61 med sort diffuser originalt, så det er noe folk har funnet på selv - mest sannsynlig som en følge av at F10/11 kommer med mørkegrå diffuser originalt på biler med M-sport.

Men du trenger vel ikke bestille ny? Du kan jo f.eks. bare lakkere eller foliere diffuseren du allerede har :)

Ja jeg har sett flere hvite og grå E61 som har sort diffuser bak. Trodde dette var originalt.

Trenger igrunn ikke bestille ny når jeg bare kan ta av den jeg har og lakke nei ;)

Da fikk jeg oppklart dette. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vogn :)  blir bra med senk.

Takk for det!

Ja jeg prøver i disse dager å få hjelp til senk. Mangler selv et sted å stå.

Verksted skal ha ca 5000,- for skifte av fjærer foran og stag bak + firehjulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder for øvrig med deg i år lakkere diffuseren! På min alpinhvite F11 er den lakkert sort, og det er meget kledelig :)

Ja jeg syns selv dette er meget kledelig på hvite biler så dette skal jeg helt klart få gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det noen av dere som har fått verksted til å skifte fjærer foran og senkestag bak pluss firehjulskontroll?

Bmw ville ikke ta på seg jobben da dette ikke var originale deler....

Strandveien Auto skal ha over 5000,- for jobben. Syns den prisen var stiv.

Eller bør jeg forvente såpass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja firehjulskontroll var inkl i den prisen.

Syns det var mye men det koster vel såpass på verksted idag.

Jeg skal høre med den lokale Mekonomen her hvor mye de tar for jobben.

Skal senke før sommerhjul kommer på så det begynner å haste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg endelig fått montert Hartge senkefjærer og stag.

Jeg ble veldig fornøyd og gleder meg til å få på sommerhjul nå for å se hvordan det EGENTLIG ble.

Skal ta litt bedre bilder til helga.

(Litt møkkete bil men det får dere tåle denne gangen ;) )

post-70964-0-64197100-1395678656_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette,har du tatt 4- hjulskontroll etter at du har senket den,er spent på å høre om du greide å få verdiene innenfor det som er godkjent hos Bt da jeg hadde problemer med dette etter jeg senket min e61.Måtte kjøpe justerbare tårnlager fram får å få camber innenfor godkjente verdier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...