///Kristian Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Kommer vel bilder med nye vinterhjul her snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Kommer vel bilder med nye vinterhjul her snart? Ja jeg er jo nødt til å ta noe bider av bilen i vintermodus 14/15 slik at jeg har det "loggført" her Må bare få byttet ut de *Rotalla Ice Plus* dekkene som sitter på nå. Håper å få lagt over nye neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Vinterstuk E.H.D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2015 Share Skrevet Januar 24, 2015 Ser da slettes ikke værst ut dette her, Stig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Jeg syns det ble bra selv også. Fikk endelig satt på noe litt bedre dekk så nå står det på slik det bør. Nokian Hakka dekk som jeg fikk taki brukt av en kompis som jeg har foran. Jeg handlet nye Continental Contiviking 6 bak. 235/35/19" rundt om. 8,5" foran 9,5" bak. Så nå kan igrunn vintern bare vare så lenge den vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Sitter og ser etter sommerdekk nå men sliter med å velge. Vil jo selvsagt ha så billig som mulig men i denne dimensjon fins det ikke noe billig uansett. Jeg vil ha dekk som sporer minst mulig og som støyer minst mulig. Hørselsvern vil jeg ikke kjære med. 245/30/20 og 285/25/20 Tips ?? Satt lenge og så på vredestein ultrac sessanta men i følge flere så sporer disse dekkene for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 En kollega av meg kjører de vredestein dekka og har komentert at de bråker mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Støyer dem også ja? Dette er jo igrunn litt dyre dekk så skulle da tro dem var bra på noe FalkenFK453 er visstnok heller ikke anbefalt pga støy og sporing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Nå er nok de jeg skal anbefale ganske dyre men jeg har ikke hatt problem med sporing eller støy. Michelin Pilot super sport, desidert de beste dekkene jeg har kjørt med. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Mora mi kjører faktisk 530d e60 med de michlin dekka og de kan jeg skrive under på er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Men mener å huske de er nokså dyre også som ahj sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Men mener å huske de er nokså dyre også som ahj sier. 3300,- PR bakdekk hos dekkonline. Da med 285/30/20, og 35 profil foran til 2400,- PR stk. Dette er litt over prisen jeg hadde tenkt ,men hvis disse er bra på både sporing og støy så kanskje jeg legger i litt ekstra. Hva ville dere valgt etter michelin dekkene til litt lavere pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Jeg har Vredestein Ultrac Sessanta i nevnte dimensjoner, og har ikke antydning til sporing. Jeg har heller ikke reagert noe nevneverdig på støy, tatt i betraktning at det er 20". Nå det er sagt så har jeg ingen tvil om at Michelin-dekkene er bedre, og sikkert i en annen klasse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Nå er ikke jeg VELDIG kresen når det gjelder dekk. Har brukt nankang på mange felger Før i tida og det funket jo det og selv om det støyet en del. Det jeg er kresen på nå er sporing. Mye sporete og dårlige veier her så trenger ikke dekk som gjør vondt verre. Dekkvalg er vanskelig. Mange delte meninger med sessanta.. men om dem er fine mtp sporing på e61 så går det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Jeg har også lest at folk har klaget på sporing med disse, så hva som er forskjellen her aner jeg ikke. Jeg kjøpte disse da et annet forummedlem her inne hadde identiske felger med disse dekkene uten problemer, så da valgte jeg det samme for å unngå trøbbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå