pure_stig Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Ja det er slik jeg da også tenker. Kjøper det jeg ser folk har bra erfaringer med. Tror ikke noen av de andre kjører e61 heller. Jeg har litt tid på meg enda til å finne ut av dette, men da heller det mot sessanta dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hvordan er hankook s1 evo dekk? Har aldri hatt hankook selv. Har et par 305/25/20 på handa nå. Blir dette litt vel bredt bak med hartge senk? Bilen er jo ikke skamsenket, men bare det ikke byr på problemer ved jekking osv . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Lurer på om Saltkjelen kjørte 305/25-20 bak det forrige oppsettet hans, du kan inn i tråden hans og se, eventuelt sende han en PM. Han har jo senket sin E60 ganske greit, men hvorvidt det subber eller ikke vil jo også avhenge av innpresset på felgen. Endret Februar 20, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Jeg har den dimmen bak, har dog bare msport senk. Det går fint i såfall, tar borti innerskjerm når den er jekket opp. ET 25, men med spacer på 5mm. Vet ikke hvor mye mer du har senket den bak da, men jeg mener det er en del å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Hartge senk. Et25 på bakfelgen min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Hadde muligens satt på en 5mm spacer som meg, men hvis Saltkjelen kjørte samme dim med senk så ville jeg nok ha hørt med han. Hartge senk er jo en anelse lavere enn msport. Som sagt så mener jeg det er litt å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Ja Hartge er par cm lavere enn msport. Det vil ikke bli problematisk annet enn ved jekking av bil vil jeg tro. Mulig jeg setter på 5mm spacere bak hvis det trengs? Men noen som har erfaring med Hankook dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Om det trengs vet jeg ikke sånn sett, men tar godt borti med spaceren på. Når jeg skrur dekket på så ser du at skjermen blir trykt litt inn på en måte. Blir sikkert ikke bedre med felgen lenger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Med 295 dekk så gikk det på håret da jeg jekket opp bilen. Vil nok skrubbe litt borti med 305. Dette var med et20 og ikke et25. Men går et25 bak uten spacere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Kommer vel an på dim. på felgene og det, men vil tippe at det går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Mine er 10" ET22, og tar borti når bilen er jekket opp. Tror jeg ville gjort som axept og satt på 5mm spacere ved ET25. Jeg kommer til å prøve meg med 7mm spacere selv til sommeren, da jeg har Hartge-spacere liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Da kjøper jeg 5mm spacere selv og 10x20" et25 er bakfelgene. Men hva tror dere om Hankook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Kanskje jeg heller skal gå for disse? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=55989642 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Hadde hankook på gamle treern, er bra dekk det, føler ikke falken dekkene jeg har nå er noe bedre eller dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Dimensjonen på de du linker til er jo hakket større, men ikke så mye at jeg tror det blir noe problem. Er en her inne som kjører med tilsvarende (RB26DETT(?)), samt at M5 kom med lignende dimensjoner. Mulig du kan oppleve noe subbing foran ved fullt rettutslag eneste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå