Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Lurer på om Saltkjelen kjørte 305/25-20 bak det forrige oppsettet hans, du kan inn i tråden hans og se, eventuelt sende han en PM. Han har jo senket sin E60 ganske greit, men hvorvidt det subber eller ikke vil jo også avhenge av innpresset på felgen.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den dimmen bak, har dog bare msport senk. Det går fint i såfall, tar borti innerskjerm når den er jekket opp.

ET 25, men med spacer på 5mm.

Vet ikke hvor mye mer du har senket den bak da, men jeg mener det er en del å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde muligens satt på en 5mm spacer som meg, men hvis Saltkjelen kjørte samme dim med senk så ville jeg nok ha hørt med han.

Hartge senk er jo en anelse lavere enn msport. Som sagt så mener jeg det er litt å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det trengs vet jeg ikke sånn sett, men tar godt borti med spaceren på. Når jeg skrur dekket på så ser du at skjermen blir trykt litt inn på en måte. Blir sikkert ikke bedre med felgen lenger inn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er 10" ET22, og tar borti når bilen er jekket opp. Tror jeg ville gjort som axept og satt på 5mm spacere ved ET25.

Jeg kommer til å prøve meg med 7mm spacere selv til sommeren, da jeg har Hartge-spacere liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dimensjonen på de du linker til er jo hakket større, men ikke så mye at jeg tror det blir noe problem. Er en her inne som kjører med tilsvarende (RB26DETT(?)), samt at M5 kom med lignende dimensjoner.

Mulig du kan oppleve noe subbing foran ved fullt rettutslag eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...