pure_stig Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Kan da ikke gå på bredere dekk enn 305? Så en porsche i sommer som hadde 305 dekk og jeg husker jeg syns dem var sinnsykt brede. Nå har jeg vært like gal selv og handlet 305. Skal prøve å få på dekka på felgene denne uka og da blir det polering og klargjøring av sommerfelger. Herlig med vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Du må legge ut bilder av de etter at du har montert dem på jeg kjører med 295 og synes de ser brede og tøffe ut, så det blir spennende å se dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Ja det blir nok en liten photoshoot når alt er montert. Kjørte selv med 295 i fjor og det gikk knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 På tide å få på dekk Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Møkkete bmw som ser frem til helga og sesongstart av høytrykkspylern Tommy H og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Sesongstart av høytrykkspyleren? Den er nå i drift hele året her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 (endret) Litt for kald vinter til det her Noen som vet hvordan det er å bruke denne voksen på felger ? Mente jeg hadde egen til felger men ... Edit; oups sidelengs bilde. Det er swisswax scuderia car wax Endret Mars 12, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Jeg tok sjansen. Blankt ble det da hvertfall. Hadde bilen på en liten sjekk av forstilling idag siden jeg de siste dagene har hørt litt svak knirkelyd ved sving til venstre. (Stillestående eller veldig sakte fart). Viser seg at det er paralellstaget som er helt gåent så dette må byttes. Time allerede på mandag så heldigvis prioriterer dem dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 305 blir bredt bak ja, har "bare" 295 bak og synes vel det er nok. Spinner i allefall ikke når man gir på rett frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 (endret) Hadde selv 295 i fjor på Hartge felgene, og hadde bestemt meg for 285 nå på nyfelgene. Slik ble det ikke gitt Men 305 ble helt perfekt på 10" felg. Helt kant i kant med felg/dekk så det er litt mer beskyttelse for felgene og Ingen felgkant som blir vraket mot kantstein o.l Blir spennende å få dem på. Venter nok til påskeuka. Bakfelgene er altså ET25. Må jeg ha spacer uansett? (Jeg skal teste på en bakfelg og sjekke en dag uansett) Endret Mars 13, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Deilig å endelig kunne stå hjemme å vaske biler igjen! Idag har både min og konemor sin fått en real vask. (Hennes står veldig skakt pga is og snø så den ser veldig høy ut...) Trenger sårt polish men det kommer plutselig. Her blir det garasjebygging i sommer! Endret Mars 14, 2015 av pure_stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2015 Share Skrevet Mars 15, 2015 nydelig bil! følger med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2015 Takk for det! En smuuuuuuuuule spent på hvordan det blir med nye sommerhjul... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 Mens vi venter på sommer ... Bilde tatt torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Skulle sette på Rohana felgene nå men det gikk dårlig. Originalboltene passer ikke i hullene på felgene. Noen tips til hvor jeg kan få taki bolter med mindre hue? 20mm åpning til boltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå