Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Må få deg en takboks der bøylene går i tunnel, da kommer den lavere ned mot taket.

Packline FX220 f.eks..Eller 222/210? Husker ikke.. :) Har selv en slik boks og er meget fornøyd med den. Må dog pusse litt i hullet til haifinnen da dette hullet er litt smalt. Min er ikke tilpasset BMW, og tror hullet er til Volvo (?).

Boksen på bildet kan se ut som en Skiguard.. Av Skiguard bokser så er det 850 som blir anbefalt for 5-sere (E61).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Whispbar og Thule Dynamic 900, eller L som den nå heter.

Den ligger så nært som det kan, mener jeg. Det er vel 2 cm over taket hele veien, nesten.

Trenger ikke utsparing til finnen på taket, da boksen slutter akkurat der.

Mange mener derimot at Thule er stygt siden de er så høye, men det mener ikke jeg.

Så klart det er ikke fint, men takboks er aldri fint.

Jeg har takboks for jeg skal ha med mye, og ikke bare ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

"Level control system failure" ... selvsagt måtte jeg få en slik feilmelding nå rett før vi skal ut på en lang kjøretur... har time hos bmw førstkommende mandag så da får man se hvor blakk man blir denne gangen ...

Startet opp bilen igjen nå, men da er plutselig feilmelding borte.

Tar uansett timen hos bmw og sjekker om det er noe galt og hva som eventuelt er galt??

Har lest at flere har måttet bytte kompressor og at dette ikke er noe billig oppgave.

Endret av pure_stig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å kjøpe kompressor direkte fra produsent, noe som er laaaangt rimeligere enn hos BMW. Tror det skal være forholdsvis greit å bytte denne selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listene mine rundt vinduer og på B-stolpen er forferdelig stygge.

Er det noen som vet hvor mye det vil koste for å få foliert disse?

Det går jo an å polere dem også men disse er det så tynn lakk på så jeg er redd jeg gjør vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har tråd der også, men det skrives at det er veldig tynn lakk på disse listene og at man må være forsiktig. Jeg er ikke dreven med maskin så jeg tør ikke prøve.

Så da vurderer jeg foliering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...