pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ja det er nok helst bare at det er veldig uvandt og noe helt annet enn jeg noen gang har hatt. (eller forestilte meg at jeg skulle ha) Slik blir den hvertfall i vinter så får man se hvordan Foliatec'en overlever vintern Dårlig lakkert, og skulle aller helst hatt et strøk til, men fin langtifra Fikser det til neste vinter hvis kvaliteten på Foliatec'en er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 syntes det ble pent med vinterhjulene Ser mørkt ut med 10" fremme skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Det der ble tøft ja og man blir aldri for gammel til å ha det fint og skille seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 syntes det ble pent med vinterhjulene Ser mørkt ut med 10" fremme skjønner jeg Ser litt mørkt ut ja.. Eneste utveien er vel da å gå for m5 skjermer som skrevet tidligere her. Meeeeeen jeg tror jeg dropper den kostnaden. Vurderer salg neste år og da legger jeg heller de pengene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Det der ble tøft ja og man blir aldri for gammel til å ha det fint og skille seg ut. Ja jeg heller vel mer og mer over til at det ble kult jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ser knallbra ut, Stig ! Står gamlebilen fortsatt i nærheten eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Da var vinterhjula på og! Tør jeg å kjøre med dette da? Vet ikke heeeelt hva jeg syns selv enda. Ble da litt kult og? Føler meg nesten for gammal for dette her. Hehe. Når du føler deg for gammel, så er du sannsynligvis det. Men med årene bryr man seg mindre om hva andre synes, så kjør med god samvittighet. Jeg er mer bekymret for hvor praktisk fargevalget er når snøen kommer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Ser knallbra ut, Stig ! Står gamlebilen fortsatt i nærheten eller? Takk for det. Gamlebilen durer i beste velgående. Hører den kjøre forbi her hver eneste dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Når du føler deg for gammel, så er du sannsynligvis det. Men med årene bryr man seg mindre om hva andre synes, så kjør med god samvittighet. Jeg er mer bekymret for hvor praktisk fargevalget er når snøen kommer ... hehe ja jeg bryr meg igrunn svært lite så du har nok rett. Er spent på det meste selv da snøen og vintern kommer. Både fargevalg og om foliatec'en overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Så på sommerdekka da jeg la om at høyre bakhjul var slitt på innsiden. Venstre siden var helt fint. Har kjørt med 305/25/20 bak nå og 255/30/20 foran. Vurderer å gå ned til 295 eller 285 bredde bak, men da blir vel dette helt feil mtp fremhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Går fint med 295/25 bak.. 0.89% forskjell bare.. Kjør på.. Vurderer det samme. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Går fint med 295/25 bak.. 0.89% forskjell bare.. Kjør på.. Vurderer det samme. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Knall da kjører jeg på med 295 neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Lite "snapshot of the day". Denne komboen er skikkelig uvandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Tøft men ville kanskje prøvde bronse neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Tøft men ville kanskje prøvde bronse neste gang? Ja jeg vurderer faktisk akkurat det . Tror det blir hakket bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå