Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Ja det er nok helst bare at det er veldig uvandt og noe helt annet enn jeg noen gang har hatt. (eller forestilte meg at jeg skulle ha)

Slik blir den hvertfall i vinter så får man se hvordan Foliatec'en overlever vintern :)

Dårlig lakkert, og skulle aller helst hatt et strøk til, men fin langtifra ;) Fikser det til neste vinter hvis kvaliteten på Foliatec'en er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det ble pent med vinterhjulene :) Ser mørkt ut med 10" fremme skjønner jeg :P

Ser litt mørkt ut ja.. :(

Eneste utveien er vel da å gå for m5 skjermer som skrevet tidligere her.

Meeeeeen jeg tror jeg dropper den kostnaden. Vurderer salg neste år og da legger jeg heller de pengene der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vinterhjula på og!

Tør jeg å kjøre med dette da?

Vet ikke heeeelt hva jeg syns selv enda.

Ble da litt kult og?

Føler meg nesten for gammal for dette her. Hehe.

Når du føler deg for gammel, så er du sannsynligvis det. :) Men med årene bryr man seg mindre om hva andre synes, så kjør med god samvittighet. Jeg er mer bekymret for hvor praktisk fargevalget er når snøen kommer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du føler deg for gammel, så er du sannsynligvis det. :) Men med årene bryr man seg mindre om hva andre synes, så kjør med god samvittighet. Jeg er mer bekymret for hvor praktisk fargevalget er når snøen kommer ...

hehe ja jeg bryr meg igrunn svært lite så du har nok rett.

Er spent på det meste selv da snøen og vintern kommer. Både fargevalg og om foliatec'en overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på sommerdekka da jeg la om at høyre bakhjul var slitt på innsiden. Venstre siden var helt fint. Har kjørt med 305/25/20 bak nå og 255/30/20 foran.

Vurderer å gå ned til 295 eller 285 bredde bak, men da blir vel dette helt feil mtp fremhjula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...