Gå til innhold

Min 1-serie "Lille blå" :-)


Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Nyere originale CD-spillere har innebygget bluetooth for handsfree, så det er jo en mulighet.

Type 2011 f. eks som glir rett på plass? Skulle helst montert inn navi og full pakke i samme slengen, men tror det er litt prakk på dette dashbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har det ikke i hodet, men noe i den gaten ja. Vurderte sterkt den løsningen selv en stund.

Bare til å sette i gang. Om du tenker på hullet på toppen av dashbordet finnes det egen mal til dette. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott ener med fin farge :) Har nesten maken (se min tråd for E81), og jeg er også imponert over kjøreegenskapene og kvaliteten på disse bilene. Skal følge tråden din og plukke opp tips til oppgraderinger. Første punkt på lista er spoileren over bakvinduet - den du har ser mye bedre ut enn den originale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede problemer med AC'n :/ Fant ut at den ikke virket på vei hjem med bilen, så hadde den inne på verkstedet uka her. De fylte på gass og alt ble på stell, dagen etter var den borte igjen. Så må inn en runde til kommende torsdag. Sikkert lekkasje en plass. Irriterende når bilen blir presentert som i god teknisk stand. Håper det er en grei ting å reparere.

Ellers fikk bilen en komplett runde med lakkrens og polering med flex maskinen min i dag :-) Godt å få bort vaskeriper og få litt beading ;-)

Har også pikselfeil på cd'spilleren min som BMW generelt sliter med, så tror jeg bare skal oppgradere til en slik med navigasjon, bluetooth, tv og ryggekamera funksjon pluss 3g/wifi. Syns den ser relativt ryddig ut selv om den ikke er original :-)

111q5xfbmzsrx7zjcx9m.jpg

Edit* Ble nå litt usikker på hvordan en løser løsning med knappene til setevarmen. Får google litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir normalt montert nede ved askebegeret, men vet ikke om man får kjøpt noe her, eller om man må mekke det til selv. Ellers så har jo 2010(?)-modeller disse knappene på selve klimakontrollpanelet, så muligens det går an å bytte til et slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir normalt montert nede ved askebegeret, men vet ikke om man får kjøpt noe her, eller om man må mekke det til selv. Ellers så har jo 2010(?)-modeller disse knappene på selve klimakontrollpanelet, så muligens det går an å bytte til et slikt?

Bingo! Dette blir nok løsningen :-) Håper kontaktene bak panelet er like knappene, hvis ikke kan jeg sikkert koble de inn på org kontakten.

Dynavin sin likte jeg faktisk ikke helt. Føler den så litt malplassert ut midt i dysene. Da hadde nok en original løsning vært bedre med skjermen på dashen. Med disse aftermarket spillerne har man jo også linjeutganger og større muligheter om man vil oppgradere anlegget også :-) (Da blir det skjult i såfall. Har vokst fra basskassene og neonlys:P)

0nupeyfrp3jf8uy50fwv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir godt å få A/C'n i orden. Blir det varmere her i trøndelag nå så koker heimbrent'n. Hadde en samtale med selger i dag og han var ikke klar over defektene på bilen, så han tilbydde meg å få returnert en del av kjøpesummen. Utrolig godt å se at det fins ordentlige privatselgere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo! Dette blir nok løsningen :-) Håper kontaktene bak panelet er like knappene, hvis ikke kan jeg sikkert koble de inn på org kontakten.

Jeg er igrunn redd for at det ikke er så lett. Mener på å ha lest at alt er en enhet, og at det ikke er egne kabler til disse. Tror nok likevel det vil la seg gjøre ved hjelp av koding eller kreativ kobling. :)

Ellers deler jeg ditt syn på Dynavin, den ser bare... rar? ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo! Dette blir nok løsningen :-) Håper kontaktene bak panelet er like knappene, hvis ikke kan jeg sikkert koble de inn på org kontakten.

Jeg er igrunn redd for at det ikke er så lett. Mener på å ha lest at alt er en enhet, og at det ikke er egne kabler til disse. Tror nok likevel det vil la seg gjøre ved hjelp av koding eller kreativ kobling. :)

Ellers deler jeg ditt syn på Dynavin, den ser bare... rar? ut. :)

Iom. at klimapanelet der har knapper til setevarmen så må det jo være en kontakt bak som skal kobles opp mot setevarmen? :-) Om de ikke er identisk med det originale panelet så har det forhåpentligvis lite å si, for kan jo kjøpe originale bmw "nyper" som en kan presse inn i kontakten til panelet slik at det blir som originalt :-) (litt vanskelig å forklare men :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...