[space] Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Haha, da lakker jeg den heller selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 Du skulle kjøpt en ferdig lakkert fra umnitza , det hadde nokk vært det billigste og greieste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2014 Hm! Må sjekke ut hva det kommer på. Kanskje mulig å avbestille fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Tror nok Saltkjelen overdriver noe når det kommer til lakkeringen. Men det koster litt å lakkere en fanger, er nok langt billigere når du får gjort det svart men da er det ingen garanti for at det er en god jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Tja. Med hensyn til at jeg fikk prisoverslag på ca. 70.000kr for lakkering av et par dører, panser og bakluke med minimalt med rust, så tror jeg ikke prisen er så langt unna realiteten. Auto Skade er jo kjent for å være dyrere enn andre aktører og når et "normalt" lakkeringsverksted tar en 3-4.000kr inkludert mva. for en frontfanger kan man nok plusse på et par høvdinger om man velger Auto Skade. Fordelen er jo imidlertid at resultatet blir upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Et prisoverslag ja. Jeg lakkerte m3 spoileren min der og den ble 1000,- billigere enn hva de sa. Og det er ikke noe problem å be dem om rabatt. Ikke noe problem for dem å gi 10-20% på lakkeringen. Men det er opp til space å bestemme hvor han gjør den jobben hen. Jeg vet at jeg vil ha kvalitet og den beste lakkeringen når jeg kjører den beste bilen i verden, da holder ikke mannen på hjørnet for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Et prisoverslag lages for å gi en veiledning for hvilket prisleie man ligger. Avvik kan forekomme, enten det er snakk om i positiv eller negativ retning. For mitt vedkommende ville det vært ett fett om det ble +/- 10.000kr i den forespeilede prisen uansett var langt over sunn fornuft. Space velger naturligvis selv hvor han skal lakkere støtfangeren, men det må allikevel være lov til å poengtere de store prisvariasjonene. Jeg benekter naturligvis ikke arbeidet deres, men prisen må man fortsatt få lov til å være kritisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Pleier ligge på ca 2000 + moms de fleste plasser Nå har ikke jeg erfaring mer lakk verksted i Oslo da men, i Stavanger vertfall. Er jo ikke problem å få veldig billig om det er ønsket da, men da blir jo kvaliteten deretter Fått tilbud på 1500(lite snakk om moms da ) får lakkering av front og bakfanger liksom, men det er jo ikke fult like profesjonelt. Men kunne fint vurdert enn sånn lakkering på en 20 000 kroners bil, må se det litt i forhold syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Et prisoverslag lages for å gi en veiledning for hvilket prisleie man ligger. Avvik kan forekomme, enten det er snakk om i positiv eller negativ retning. For mitt vedkommende ville det vært ett fett om det ble +/- 10.000kr i den forespeilede prisen uansett var langt over sunn fornuft. Space velger naturligvis selv hvor han skal lakkere støtfangeren, men det må allikevel være lov til å poengtere de store prisvariasjonene. Jeg benekter naturligvis ikke arbeidet deres, men prisen må man fortsatt få lov til å være kritisk til. Det som er så fint med et diskusjonsforum som dette. Vi kan diskutere dette å finne den beste løsningen ved at enkelte legger fram sine opplevelser. Jeg la fram mitt forslag siden jeg har hatt 4 forskjellige biler innom auto skade og jobben har vært upåklagelig hver gang. Kan godt hende de er dyrere enn andre men det kan jeg leve med. Og neste gang jeg skal lakkere noe skal det være hos dem. Nå kom med ditt forslag Saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Rundt 2000 høres fornuftig ut, og er mer i den gata jeg har sett for meg. Resultatet må jo være bra, men samtidig er lakken på resten av bilen fra 99. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Jeg betalte 2000.- for å lakke en grønn brukt E38 frontfanger i Cosmossvart metallic (303) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Litt oppdatering: bremsefølervarsleren har lyst i dashbordet, fordi ikke bremseklossene mine har mulighet for føler. Kabelen til føleren var også bare kappet. Fikk tvinnet sammen lederne til føleren, og stripset det opp. Hadde tenninga i posisjon 2 i 30 sekunder, og vips var varsellampen borte. Justert håndbrekk, så godt jeg klarer, slik at det tar tilnærmet likt på begge hjul. Frontfanger er også byttet midlertidig til en standard prefacefanger. Denne hadde chromeline lister, så det fikset jeg kjapt med svart elektrotape, Bare bytte av bremserør, og bærekule høyre front igjen nå så er den EU-godkjent. Bremserøra var visstnok såpass herpet at de må byttes. På tidligere biler har det holdt å pusse og tektylere dem. Har også gått over stereoen, og trekt kabler penere. Nå må jeg flytte om 8 pinner i iso-kontakta, da høyre er bak, venstre er framme, osv. Helt kaos. Og ikke nok med det! Jeg har også satt inn oppbevaringsrom bak istedet for den ødelagte koppholderen. Gull! S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Nå kommer ny frontfanger og nye tåkelys i starten av neste uke. Da rekker den lakkering og montering før vårmønstringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Høres bra ut. Et par småting jeg skal fikse på min også. Så er den klar for vallehoven sees der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Bilen skal selges nå på våren, og kan sees på Valle Hovin nå til helga. Bare ta kontakt før, eller på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå