[space] Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Litt enig i at bmw senterkoppene trekker felgene ned. Får søke hjelp på ebay har noen diameteren? Regner her så jeg orker ikke gå ut Har highline på touranen, og selv om de setene også er ok er de som kirkebenker i forhold til disse her. Savner ikke mer i korsryggen egentlig, men kunne jo alltids hatt litt mer lårstøtte. Nytt ratt står MYE høyere på lista enn nye stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Jeg har sorte BMW-rondeller i senteret på LM-replicaene mine. Synes ikke det ser så ille ut. http://images.bimmers.no/files/yn4uc290x3i35sssmws4.jpg BBS-rondeller vet jeg ikke helt om jeg ville hatt, da det blir litt "poser" i mine øyne. Kan innrømme at jeg kjøpte slike, da jeg synes de er veldig pene, men de ble liggende i kjelleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem ... 1101345975 Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Kan innrømme at jeg kjøpte slike, da jeg synes de er veldig pene, men de ble liggende i kjelleren. Kanskje de ligger der fortsatt, og kan byttes i penger? røde med gull-logo? Svart med gull kunne også funket. Matcher gullskruene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Fikk overlevert et grøftelys av Bmw Entusiasten nå. Da får jeg se om det dugger, og om jeg må modde noe for å få inn ledpæra mi. Fikk forvillet ham ned i Oslo sentrum med bil. Hyggelig type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Mener de er sorte med gullskrift. Er ikke hjemme nå, men om du sender en PM om ca. 3 uker og minner meg på det, kan jeg godt sende dem nedover. Sett at du ikke har valgt å bestille selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Høres ut som en plan! Haster ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Noen som har vært borte i litt tregt speedometer? Ikke at det viser for sakte fart, men at det ikke alltid henger med. Kan vise 2000rpm selv om jeg gir gass, slipper opp eller at bilen girer. Speedo kan vise 110 fra alt fra 97 til 115, avhengig av om jeg bremser ned eller gir på. Irriterende når jeg kjører med litt volum på anlegget i 110 på e6, og når jeg titter ned på gpsen kjører jeg i 97... Gir jeg på igjen da flytter ikke speedoen seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Mitt speedometer viser konsekvent 4-5 Km/t for mye i intervallet 80-95 Km/t. Under og over dette intervallet er speedometeret rimelig nøyaktig. Jeg merket dette først på roadtripen nå i sommer iom. at det er første gang jeg har hatt tilgang på gps. På den positive siden har bilen en topphastighet iht. gps´en på hele 208 Km/t (målt over 30-40 Km på en tom Autobahn mellom Leipzig og Nordhausen). Det er 5-6 Km/t mer enn hva BMW lover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Her er det jo fullstendig random om det er 5-10 over eller 5-10 under. Det gjør det litt vanskeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Jeg hadde bytta bil as...kanskje kjøpt deg mercedes? ahhaha Åssen er livet som to barnsfar og to bils eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Hehe, ja Mercedesen din har jo vært feilfri har jeg sett Mye styr! Savner å sove lenge i helgene... 0730 om jeg er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 De er vel store nå? 3år eller no? Min sover fremdeles til 09 om morgenen... så er fremdeles digg med baby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Jeg hadde bytta bil as...kanskje kjøpt deg mercedes? Hvorfor kjøre Merce skrot når man kan kjøre E39 med solid M52, en av de beste motorene BMW lar laget Merker jeg savner E39, er liksom mye mer moderene enn E34 men likevel god gammal BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Det er jo gjerne ved 2-3 års alderen at alt av verdi på de nederste hyllene i bokhyller og skap må fjernes for ikke å ende i tusen knas på gulvet eller bare bli borte. Vår minste var helt ekstrem den veien. Han var overalt og selv idag 7-8 år senere kan jeg finne gjemte ting de merkeligste steder. Tiden flyr imidlertid... om to uker flytter eldstemann på 20 hjemmefra og yngstemann på 10 blir i praksis enebarn. Det blir en større omstilling for oss alle, men det går nok bra det også. Eldstemann flytter til Kensington i London og det kan jo bli litt spennende når vi skal besøke henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå